این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

شامپو کتیرا

در تهران مرکز, میدان توحید | لوازم آرایشی و بهداشتی

شامپو کتیرا

کد کالا : 30202
امتیاز کالا : 0.7
دسته : نوع کالا - محصولات مد و زیبایی BUT Mode - محصولات بهداشتی - محصولات پرمون - شامپو ها و نرم کننده ها
قیمت : 69,444 ریال
نرم کننده و پرپشت کننده

توضیحات :
صمغ کتیرا مترشحه گیاه آستراگالوس گومیفر (گون) است که با جذب آب تولید مسیلاژی کاملاً طبیعی وبی ضرر می نماید.
صمغ کتیرا با نفوذ درون ساختار درونی مو، ذخائر تهی شده پروتئین درون تار مو را از نو تأمین می نماید و ضمن نرم کردن، تغذیه و پوش دادن گیسو بر ضخامت تارهای مو می افزاید.
فرآیند بیرنگ کردن مو که به لایه های کوتیکول آسیب می رساند میزان تخلخل مو را افزایش می دهد. گیاه کتیرا به لحاظ جذب فوق العاده آب وتشکیل مسیلاژ هنگامیکه به گیسوان خیس مالیده میشود با تشکیل یک لایه نازک و پیوسته امکان حالت پذیری و شانه خوری بهینه موها راپدید می آورد. همچنین با نفوذ به درون ساقه مو کمک به ترمیم مو نموده و مانع پیشرفت مو خوره در طول ساقه مو می گردد.
بر خلاف پلیمرهای کاتیونی که گاهاً حساسیت زا گزارش شده اند، کتیرا به عنوان معادل طبیعی پلیمرهای کاتیونی میتواند همان عملکرد عامل نرم کننده در فرمولاسیون شامپو را ایفا نماید.
قابلیت شانه خوری در حالت خیس وخشک، کاهش الکتریسیته ساکن، افزایش پوش گیسو و بهبود کیفیت کف کنندگی از دیگر خواص این محصول می باشد.
این محصول با ایجاد یک قشر بسیار نازک، شفاف و محافظ روی فیبر مو مانع از ایجاد موخوره می گردد. همچنین حاوی گلیسیرین بوده وبا محافظت ورطوبت رسانی عمیق به موهای آسیب دیده، استحکام، شادابی و لطافت را به موها می بخشد.
PH کنترل شده طبیعی این فرمول سلامتی موهای شما را تضمین می سازد.
شامپو کتیرا پرمون زیبائی طبیعی گیسوان شما را حفظ نموده ،آنها را پرپشت تر، نرم و ابریشمین می سازد.
وزن: ۴۰۰ گرم
برای سفارش مستقیم کالا وارد سایت baadraan.ir شده کالای مورد نظر را پیدا کنید و بعد از کلیک روی" افزودن به سبد" از طریق کد مشاور : 22110052137 (ورود بدون عضویت) براحتی سفارش خرید خود را انجام دهید.
و یا برای تهیه و سفارش کالا با ما تماس بگیرید یا کد کالا را پیامک کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود:
مشاور شما : محسنی پور 09124803211


شامپو کتیرا ، شامپو ها و نرم کننده ها


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا