این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
گروه صنعتی پیروزه فام 0 تومان

گروه صنعتی پیروزه فام

%0
  • خراسان مشهد

آگهی های مرتبط

ایزوگام قیمت مناسب تماس بگیرید

ایزوگام قیمت مناسب

%0
  • کهکیلویه و بویراحمد یاسوج
ایزوگام درجه یک با قیمت مناسب 43,000 تومان
ایزوگام سپهر گستر دلیجان تماس بگیرید

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

%0
  • تهران اسلامشهر
ایزوگام گلبام تماس بگیرید

ایزوگام گلبام

%30
  • مرکزی دلیجان
1
گروه صنعتی پیروزه فام 0 تومان

گروه صنعتی پیروزه فام

%0
  • خراسان مشهد

ایزوگام شرق دلیجان دارای استاندارد CE اروپا 09128663820

در استان مرکزی اراک, | مواد شیمیایی

فروش ایزوگام شرق دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و 5 سال ضمانت بیمه ایران و 10 سال ضمانتنامه کتبی شرکت ، در سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول کافیست با ما تماس بگیرید.

شرکت تولیدی ایزوگام شرق با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.
ایزوگام فرآورده ای نفتی و لایه ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک لایه پلی استر که ظریف تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی استر که ضخیم تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.
09128663820 - 08644433820 مهندس حسنی


ایزوگام ، ایزوگام pdf ، جانشینهای ایزوگام ، قیرگونی ایزوگام ، ایزوگام کاری ، ایزوگام گلستان ، ایزوگام اصل ، نصاب ایزوگام ، ایزوگام و قیر ، ایزوگام مناسب ، ایزوگام ارمنستان ، ایزوگام اذرگام ، مواداولیه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا