این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید ویلا با شرایط ویژه در شمال

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

دوست من آیا قصد خرید ویلا در شمال را دارید؟ آیا مدتهاست به این فکر می کنی چطور ویلای خود را بخری؟آیا به دنبال شرایط ویژه ای برای خرید ویلا می گردی؟

ما چه پیشنهادهایی برای شما داریم؟

شهرک آرش یک مجموعه ویلایی مجهز، مدرن، زیبا و دیدنی در زیباکنار و شمال کشور است.مجموعه ای هنرمندانه از تلاقی طبیعت زیبای ساحلی و جنگلی و سازه های مجلل و مستحکم .

ما تا امروز موفق به ساخت سه مجموعه شهرک ویلایی شده ایم و به لطف خداوند از همین اعتماد و اعتباری که از مشتریان سابق خود کسب کرده ایم توانسته ایم تمام ویلاهای قبلی را به فروش رسانده و شهرک ویلایی آرش 4 را طراحی و پیاده سازی کنیم.

این شهرک بسیار مدرن و بی رقیب در حال ساخت و توسعه می باشد و از همین الان با شرایط ویژه ای برای فروش آماده می باشد.

فروش ویلاهای ما در شمال بصورت نقد و اقساط و فروش شرایطی میتواند موقعیت مناسبی برای شما که به فکر خرید ویلا در شمال و منطقه توریستی زیباکنار هستید باشد.

توجه داشته باشید که امکان بازدید از پروژه های ویلایی در حال ساخت آرش در هر روز و هر ساعتی امکان پذیر می باشد و شما با توجه به شرایط پیشرفت پروژه می توانید نسبت به پرداخت خود اقدام فرمایید.

مدیران شهرک های ویلایی آرش زیباکنار اهداف خود را منطبق به رضایت مندی مشتریان از خرید ویلا و پشتیبانی و ضمانت ویلاهای خریداری شده متمرکز کرده اند.


اطلاعات تماس :
شماره تماس واحد فروش : 09111500262
سایت : www.shahrak-arash.com


خرید ویلا با شرایط ویژه در شمال ، ویلا شمال ویلا زیباکنار ، خرید ویلا شمال ، فروش ویلا شمال ، خرید ویلا زیباکنار ، فروش ویلا زیباکنار ، ویلای شهرکی شمال ، ویلای شهرکی زیباکنار ، ویلا داخل شهرک شمال ، ویلا داخ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا