این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید ویلای ساحلی شمال

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

دریا یک موهبت الهی است و در کنار دریا اقامت کردن یک فرصت بی نظیر. آب و هوای مناطق ساحلی شمال کشور با توجه به چهار فصل بودن می تواند انتخاب مناسبی برای هر کسی که به سلامتی جسم و روح و روان خود می اندیشد، باشد.

لابد تابحال بارها به فکر خرید ویلا در شمال آنهم خرید یک ویلای ساحلی در شمال افتاده اید، جایی که بتوانید از صدای امواج دریا و استشمام بوی دل انگیز آن بی نهایت لذت ببرید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر بدنبال موقعیتی برای خرید ویلای ساحلی در شمال هستید برای یکبار با مشاورین حرفه ای و با سابقه شهرک ویلایی و ساحلی آرش زیباکنار مشاوره کنید.

ما برای هر کسی با هر شرایط مالی و هر سطح انتظاری اینجا یک ویلا داریم.با ما تماس بگیرید و از شهرک ها و مجتمع های بی نظیر ویلایی ما دیدن فرمائید.

شهرک های ویلایی آرش زیباکنار در شمال کشور و واقع در منطقه توریستی و گردشگری و در مسیر شهرهای بزرگ و در فاصله نزدیک از دریا و ساحل زیبای دریای خزر واقع شده است.

این ویلاها از خصوصیات ویژه ای همچون استحکام در ساخت، معماری زیبا، فضای سبز، دسترسی آسان به امکانات روزمره زندگی، چشم انداز جنگل،شالیزار و دریا و همچنین شرایط خرید ویژه با توجه به تقاضای شما برخوردار هستند.

اگر قصد خرید ویلا در شمال و زیباکنار را دارید این فرصت استثنایی خرید را از دست ندهید و ویلای خود را در شمال کشور به راحتی و بدون دردسر و هیچ دلالی خریداری کنید.تیم مجرب مشاوره شهرک و مجتمع های ویلایی آرش همواره در تلاش هستند تا بهترین مشاوره های پیش از خرید ویلا در شمال را به شما ارائه دهند.


اطلاعات تماس :
شماره تماس واحد فروش : 09111500262
سایت : www.shahrak-arash.com


خرید ویلای ساحلی شمال ، ویلا شمال ، ویلا زیباکنار ، فروش ویلا زیباکنار ، خرید ویلا زیباکنار ، ویلای ساحلی شمال ، ویلای شهرکی شمال ، ویلا داخل شهرک شمال ، ویلا داخل شهرک زیباکنار ، ویلا داخل شهرک شمال


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا