این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی حراج خانگی

فروش یکجا * کلیه لوازم منزل و شخصی و کتابخانه * 1,000,000,000 تومان
1
خریدار انواع لوازم منزل و انباری تماس بگیرید
با اقساط آسون،به دلخواه خودتون تماس بگیرید

با اقساط آسون،به دلخواه خودتون

%2
  • تهران شمال
1
لوازم خانه و آشپزخانه شیراز 20 10,000 تومان

سردوش ال ای دی حمام LED Shower light

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های حراچ خانگی

تنظیم دمای آب و رنگ و نور متناسب با اون هنگام دوش گرفتن رو به ال ای دی شوئر لایت بسپرید ال ای دی شوئر لایت بدون نیاز به برق و باطری کار می کنه این محصول به قدری هوشمندانه طراحی شده که انرژی لازم رو از نیروی فشار آب تهیه می کنه سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارن زیبا تر کردن محیط حمام در هنگام دوش گرفتن ایجاد آرامش با استفاده از رنگ متناسب با دمای آب حمام صدای بسیار پایین در هنگام استفاده و نصب آسان.

در دمای کمتر از 32 درجه سانتیگراد رنگ ال ای دی های سردوشی به رنگ سبزه ، در دمای بین ۳3 تا ۴1 درجه که مناسب ترین دما برای حمام کردنه آب خروجی به رنگ آبی در می آید. در دمای بین ۴2 تا 45 شما شاهد رنگ قرمز خواهید بود و بالاخره اگه دمای آب بالاتر از 46 درجه بره و آب خیلی داغ بشه " ال ای دی شوئر لایت " با رنگ قرمز چشمک زن به شما هشدار می ده. این سردوش ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته شده ،سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول ، حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارن و متناسب با درجه حرارت آب ، رنگ آب خروجی از دوش رو تغییر می دن ، در حقیقت لامپهای ال ای دی فوق العاده پیشرفته ای که در این سردوش دوست داشتنی و شگفت انگیز استفاده شده متناسب با درجه حرارت آب تغییر می کنه و آب خروجی از دوش به رنگ های مختلف دیده میشه.

بدون نیاز به باطری و هرگونه منبع انرژی دیگر.


سردوش LED ، سردوش حمام نورانی ، سردوش حمام رنگی ، سردوش حمام چراغدار ، سردوش حمام حرارتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا