این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

کرم لایه بردار دیفرین

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

دیفرین ( Differin) است دارویی که در واقع نسل سوم خانواده تره تینوئینهاست و توسط اداره غذا و دارو ایالات متحده آمریکا (FDA) جهت درمان آکنه با شدت متوسط مورد تایید قرار گرفته است.

دیفرین علاوه بر درمان آکنه  با افزایش سرعت ساخت سلول های داخلی باعث میشود که سلولهای سطحی ریزش کرده و سلولهای تازه جایگزین شود. دیفرین باعث میشود که چروکهای ریز پوست برطرف شود همچنین این دارو باعث کاهش  منافذ پوستی و سر سیاه ها می شود. اگر تجمعات کوچک چربی زیر پوستی دارید دیفرین در از بین رفتن آنها به شما کمک میکند.

دیفرین در کمتر شدن و کنترل رنگدانه های پوستی عامل لکه های پوستی نیز موثر است. با استفاده مستمر این دارو با نظر پزشک اثرات مخرب نورخورشید تدریجا" برطرف شده و پوست طراوت خود را باز می یابد.

طریقه استفاده دیفرین بدین ترتیب است که بعداز ظهرها و یا شبها  بعد از شستن صورت خود با صابون یا شامپو ملایم از جمله شامپوی سر کودک و خشک شدن صورتتان ( نیم ساعت ساعت بعد از شستن) یک لایه نازک از دیفرین را با انگشتان تمیز وخشک خود به تمامی صورت بغیر نواحی بالای پلک و مجاورت چشمها  و زخمها بمالید. نحوه و طریقه مالیدن ژل و پماد ها به صورت در سایت قبلا" به صورت مصور توضیح داده شده است.

ممکن است با زدن این دارودچار واکنش جلدی بصورت قرمزی و پوسته ریزی و سوزش ملایم شوید لذا در چنین مواردی تا زمان عادت کردن پوستتان به این دارو هر دوشب در میان یا یک شب درمیان آن را استفاده کنید و تدریجا" استفاده از این دارو را به هر شب برسانید. بعداز مدتی پوست شما دیگر قرمز نشده و پوسته ریز نخواهد داشت و این مفهوم بی اثر بودن این دارو را ندارد بلکه نشانه آنست که پوستتان آن را تحمل میکند.

اگر از دیفرین استفاده میکنید باید روزها از ضدآفتاب استفاده کنید زیرا نورآفتاب باعث تشدید واکنشهای جلدی میگردد.

در مواردی از جمله بیماران مبتلا به روزاسه ؛ استفاده از دیفرین منع مصرف دارد زیرا قرمزی پوست را تشدید میکند لذا مصرف این دارو باید با مشورت پزشک صورت گیرد.

قیمت کنونی دیفرین حدود 23-22 هزار تومان می باشد. نوع نوع ایرانی آن تحت نام آکنالن ( Acnalene ) با قیمت 14 هزار تومان نیز خوب است و همان نتیجه را خواهید گرفت.


لایه بردار ، کرم دیفرین ، لایه بردار دیفرین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا