این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید ویلا در زیباکنار رشت

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

زیباکنار، این اسم را به خاطر بسپارید. بزودی این منطقه به بزرگترین مرکز خرید و فروش ویلا در شمال کشور تبدیل خواهد شد. زیباکنار از موقعیت های بسیار ویژه ای برخوردار است : فاصله ی چند صد متری با ساحل دریای خزر، قرار گرفتن در محدوده ی منطقه آزاد تجاری بندر انزلی، در مسیر شاهراه اقتصادی شمال کشور بودن، همجواری زیباکنار با شهر های بزرگ و توریستی لاهیجان، بندر انزلی، رشت و بندرکیاشهر، قرار گرفتن در کنار تالاب بین المللی بوجاق، همجواری با رودخانه ی خروشان سفید رود و بسیاری موقعیت های ارزشمند دیگر .

به خرید ویلا در شمال می اندیشید ؟ قصد خرید ویلا در یک منطقه با موقعیت مناسب را دارید؟ به دنبال این هستید که ویلای شما از هر مسیری قابل دسترس باشد؟ آب و هوای ساحلی مد نظر شماست؟ ویلای مدرن و مجهز می خواهید؟ قصد دارید ویلای خود را به صورت شرایطی پرداخت کنید؟ همه اینها اینجاست در زیباکنار از اینجا تا رویای شما راهی نیست. با یک تلفن مشاوران ما به شما در خرید یک ویلا در شمال و زیباکنار یاری خواهند رساند.

شهرک های ویلایی آرش زیباکنار که امروز دیگر تنها یک مجتمع ویلایی در شمال کشور و زیباکنار نیست بلکه یک نام و برند معتبر در صنعت ساخت ویلاهای ساحلی و جنگلی به شمار می آید .

شهرک های ویلایی آرش زیباکنار که به صورت سازه های استاندارد و مستحکم مهندسی ساز و همچنین معماری زیبا، مدرن و امروزی ساخته شده اند در 6 تیپ مختلف دو خوابه تا شش خوابه و در متراژهای مختلف و همچنین شرایط پرداخت ویژه برای شما که به تهیه و خرید یک ویلا در زیباکنار و شمال می اندیشید قابل تحویل می باشند .

هموطن گرامی شهرک آرش 4 زیباکنار یک اثر هنری در معماری و یک شاهکار مهندسی در ساخت است که به جرأت می توان گفت در شمال کشور نظیر آن مشاهده نشده، مدیران شهرک آرش که امروز ساخت چهارمین شهرک خود را پشت سر می گذارند از شما دعوت به عمل می آورند که برای بازدید از مجموعه به زیباکنار تشریف بیاورید و مشاوره ی ما در زمینه ی خرید ویلا در زیباکنار بهره مند شوید.


اطلاعات تماس :

شماره تماس واحد فروش : 09116168790


خرید ویلا در زیباکنار رشت ، ویلا شمال ، ویلا زیباکنار ، خرید ویلا شمال ، خرید ویلا زیباکنار ، فروش ویلا شمال ، فروش ویلا زیباکنار ، ویلا داخل شهرک شمال ، ویلا داخل شهرک زیباکنار ، ویلای شهرکی شمال ، ویلای شهر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا