این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

سشوار مسافرتی تاشو با قدرت 800 وات

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

سشوار یکی از وسایلی است که همیشه در سفر مورد نیاز است. سشوارهای معمولی علاوه بر جاگیر بودن ممکن است هنگام حمل و نقل و قرار دادن در ساک و چمدان آسیب ببینند.
.
ما به شما یک سشوار مسافرتی خوب را معرفی می کنیم که علاوه بر کم حجم و کوچک بودن پر قدرت هم باشد.
.
.
ویژگی های این سشوار تاشو مسافرتی:
.
1- این سشوار مسافرتی پر قدرت دارای قدرت 800 وات و بسیار کم حجم و سبک می باشد و دارای دسته تاشو است که به راحتی در یک کیف کوچک نیز جا می گیرد.
.
2- دکمه میزان قدرت و حرارت باد سشوار تاشو سفری روی دسته آن قرار دارد که توسط شما تنظیم می شود.
.
3- شما با داشتن این سشوار سفری دیگر در هنگام سفر نیاز نیست سشوارهای بزرگ و جاگیر خود را با خود ببرید.
.
4- شما این سشوار مسافرتی قوی را می توانید به عنوان هدیه به کسانی که همیشه در حال سفر هستند مانند دانشجویان، کارمندان و ... بدهید.
.
دیگر هنگام سفر با سشوارهای بزرگ و جاگیر خداحافظی کنید
.
قیمت محصول: 19000 تومان
.
برای خرید سشوار مسافرتی به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.در قسمت جستجو سشوار مسافرتی تاشو را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید. محصول رادرب منزل تحویل گرفته ومبلغ آنرا به مامور پست بدهید.یا جهت راهنمایی و ثبت سفارش با تلفن 09337055249 (خزاعی) تماس بگیرید.


سشوار مسافرتی تاشو ، سشوار تاشو مسافرتی ، سشوار سفری ، سشوار تاشو سفری ، سشوار مسافرتی ، سشوار سفری تاشو ، سشوار سفری 800 وات ، سشوار مسافرتی 800 وات ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا