این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی smooth away

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

همه دوست دارند به نحوی از شر موهای زائد بدن و صورت خود راحت شوند.
بعضی ها از موکن های برقی و یا موبرهای شیمیایی استفاده می کنند که راه دائمی نمی باشد. همچنین بعضی ها از روش های لیزر درمانی جهت رفع موهای زاید بدن استفاده می کنند که علاوه بر هزینه های بسیار بالا دارای عوارض نیز می باشد. اما ما به شما یک وسیله آسان و بدون درد را پیشنهاد می کنیم:
.
.
ویژگی های موبر سمباده ای سان دپیل اصل:
.
1- موبر سمباده ای sundepil یک پکیج شامل 2 عدد خشاب در 2 سایز مختلف به همراه 6 عدد سمباده کریستالی مخصوص است که سمباده های بزرگ مخصوص دست، پا و بدن و سمباده های کوچک مخصوص صورت و چانه می باشد.
.
2- موکن smooth away اصل ساخت آلمان بوده و برخلاف نمونه های غیر اصل از کیفیت درجه یک برخوردار است.
.
3- شما کافی است که محل مورد نظر را کمی خیس کرده و موبر دائمی ساندپیل را بصورت چرخشی روی آن بکشید تا موها به راحتی کنده شده و پس از چند مرحله استفاده به مرور رشد نمی کند.
.
4- شما با چند دوره استفاده از موبر دائمی اسموت اوی برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.
.
5- با توجه به اینکه نمونه های درجه دو موبر ساندپیل و اسموت اوی بسیار بی کیفیت هستند مواظب باشید که برای کمی ارزانتر خریدن سلامتی خود را به خطر نیاندازید.
.
.
قیمت محصول: 9500 تومان
.
برای خرید موکن سمباده ای به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.در قسمت جستجو موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید. محصول رادرب منزل تحویل گرفته ومبلغ آنرا به مامور پست بدهید.یا جهت راهنمایی و ثبت سفارش با تلفن 09337055249 (خزاعی) تماس بگیرید.


موکن سمباده ای سان دپیل ، موکن سان دپیل اسموت اوی ، موبر سمباده ای سان دپیل اصل ، موبر دائمی ساندپیل ، موبر دائمی اسموت اوی ، موبر سمباده ای sundepil ، موکن smooth away ، موبر ساندپیل ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا