این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
خریدار ضایعات پارچه،ضایعات نساجی ،ضایعات آهن تماس بگیرید
1
شرکت شیمیلیا قزوین تماس بگیرید

شرکت شیمیلیا قزوین

%0
  • قزوین قزوین

آگهی های مرتبط

بازسازی انواع قطعات صنعت نساجی تماس بگیرید

بازسازی انواع قطعات صنعت نساجی

%0
  • اصفهان اصفهان
محصولات دامداری صنعتی (دام گستر نوین) 11,500,000 تومان

محصولات دامداری صنعتی (دام گستر نوین)

%0
  • تهران تهران غرب
کنترل دما و رطوبت تماس بگیرید

کنترل دما و رطوبت

%0
  • سمنان سمنان
1
خریدار ضایعات پارچه،ضایعات نساجی ،ضایعات آهن تماس بگیرید
جاروبرقی صنعتی تماس بگیرید

جاروبرقی صنعتی

%0
  • اصفهان اصفهان
پکیج تصفیه فاضلاب بادوام وارزان قیمت تماس بگیرید

پکیج تصفیه فاضلاب بادوام وارزان قیمت

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش چمبر دارو تماس بگیرید

فروش چمبر دارو

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی ماشین آلات

دستگاه دستمال کاغذی تماس بگیرید

دستگاه دستمال کاغذی

%0
  • تبریز
دستگاه حک و برش لیزری غیرفلزات تماس بگیرید

دستگاه حک و برش لیزری غیرفلزات

%0
  • تهران مرکز
فروش دستگاه لیزر حکاکی سطوح فلزی و غیرفلزی تماس بگیرید
لیترشمار دیجیتال و کنتور دیجیتال 0 تومان
فروش دستگاه قطعه شور خودرو تماس بگیرید

فروش دستگاه قطعه شور خودرو

%0
  • تبریز
سند بلاست سند بلاست بدون غبار تماس بگیرید

سند بلاست سند بلاست بدون غبار

%0
  • تهران غرب
lمهندسی کهن فجر بلاست  کارگاه تولیدی حاتمی تماس بگیرید

شرکت تولیدی مرطوب اصفهان

در استان اصفهان اصفهان, | ماشین آلات

تاثیرات رطوبت ساز در صنایع مختلف

شرکت تولیدی مرطوب اولین طراح و سازنده دستگاههای رطوبت ساز در کشور و تولید کننده انحصاری دستگاههای رطوبت ساز مدل 6000 و 750 با بیش از 15 سال تجربه جهت رفع مشکلات همشریان عزیز و تولید کنندگان محترم اقدام به ساخت دستگاههای رطوبت ساز در مدلهای مختلف نموده است. از اینرو اسامی و توضیحات مرتبط با اثرات رطوبت در صنایع مختلف را در ذیل قید کرده ایم. امید است شما تولید کننده محترم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق کسب و شرکت مرطوب توانسته باشد گام موثری در افزایش کمیت و کیفیت تولید کنندگان عزیز بر دارد.

چاپخانه : چنانچه مستحضر هستید خشکی هوا و یا کاهش رطوبت در محیط کار در اثر کارکردن وسایل گرمازا و ماشین آلات خسارات قابل توجهی به صنایع چاپ وارد می آورد: خشک شدن کاغذهای آماده شده برای چاپ، کاهش کیفیت چاپ بدلیل خشک بودن کاغذ، افزایش غبار سرب در بخش حروفچینی، معلق شدن پرز کاغذ در قسمت برش، افزایش مشکلات تنفسی در کارگران و در نتیجه کاهش تولید و بهره وری از جمله این خسارات است.

سردخانه : دستگاه رطوبت ساز به عنوان ملزومات وی‍‍‍‍‍ژه سردخانه های استاندارد مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است که برای جلوگیری ازافت وزن ، فساد گوشت، زمان بالای ماندگاری، بالا بردن سرعت انجماد، حفظ طراوت و تازگی میوه جات و سبزیجات از کیفیت بالا برخوردار شود.

ریسندگی : چنانچه مستحضر هستید خشکی هوا و کاهش رطوبت در محیط کار خسارات غیر قابل جبرانی در روند تولید به بار می آورد: کاهش استحکام نخ، کاهش کیفیت نخ و پارچه، توقف پی در پی ماشین بعلت پارگی نخ، ایجاد مشکلاکت تنفسی بعلت پراکندگی غبار پنبه و در نهایت کاهش تولید و بهره وری از جمله این خسارات است.

انسکتاریوم : تکثیر و پرورش حشرات مفید همچون زنبور عسل – کرم ابریشم – سنجاقک – پروانه و ... نیازمند بستر و فضای کاملاً مساعد و متناسب با ویژگیهای طبیعت زیست محیط حشرات می باشد که با رطوبت یکسان و کافی همگون با شرایط آب و هوایی بستر متناسبی برای تکثیر و پرورش حشرات به وجود می آورد و باعث تکثیر و طولانی شدن عمر حشرات می شود.

منازل : خشکی هوا و به دنبال آن کاهش رطوبت اثرات نامطلوبی را بروی انسانها بجای می گذارد از جمله این اثرات نامطلوب می توان به : سوزش چشم و گلو و مجاری تنفسی – شکنندگی پوست – مو و ناخن و در بزرگسالان و خردسالان که دچار ناراحتیهای آسم هستند سرفه های متعدد اشاره نمود. باری جلوگیری از این نوع بیماریها شرکت مرطوب دستگاه رطوبت ساز مدل 750 را تولید نموده و تحولی در طب پزشکی ایجاد کرده و برای اولین بار در ایران دستگاهی ساخته شد که مورد تایید پزشکان و متخصصان ریه، گوش، حلق و بینی و اطفال با هزینه ای بسیار پایین نسبت به مدل خارجی تولید شده و در دسترس آنها قرار گرفته و همچنین یکی از راههای درمان سریع و پیشگیری از بروز بیماریهای تنفسی و آلرژی زا بود، از اینرو شرکت مرطوب این افتخار را داشته که مورد تقدیر و تحسین وزیر بهداشت و درمان و مدیران بیمارستانهای کشور و متخصصان قرار گیرد.

نساجی : در صنایع نساجی خساراتی از قبیل: کاهش استحکام نخ کاهش کیفیت نخ و پارچه- توقف پی در پی ماشین به علت پارگی نخ – ایجاد مشکلات تنفسی بعلت پراکندگی غبار پنبه و و در نهایت کاهش تولید و بهره وری.

مرغداری : خشکی هوا در اثر کارکردن وسایل گرما زا و شرایط خشک اقلیمی خسارت غیر قابل جبرانی را وارد می آورد. از جمله بروز بیماریهای تنفسی – افزایش آلودگی محیط از پرزهای ریز و ورود به مخاط و نای کاهش وزن طیور- کاهش تولید تخم مرغ – کاهش استحکام پوسته تخم مرغ – کاهش مقاومت در برابر بیماری – افزایش مصرف دارو به دلیل ازدیاد بیماری- عدم رشد مناسب به دلیل کمبود رطوبت مورد نیاز- بالا رفتن ضریب بیماری در گله- افزایش تلفات و مرگ زودرس.

www.martob.com
031- 32360600-32364154-32330049


خرید رطوبت ساز ، خرید مه ساز ، خرید مه پاش ، کنترل رطوبت ، پرورش قارچ ، نساجی ، دامداری ، گلخانه و پرورش گل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا