این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ویلا در همین محل

فروش ویلای داخل شهرک زیباکنار

در رشت, پیشاهنگی | خرید و فروش و اجاره ویلا

فروش ویلای داخل شهرک زیباکنار

مجموعه ویلاهای بسیار لوکس شهرک آرش با تنوع ساخت و قیمت های متنوع در منطقه بی نظیر ساحلی زیباکنار و در کرانه دل انگیز دریای خزر و در جوار منطقه آزاد تجاری بندر انزلی واقع شده اند، فروش ویلاهای داخل شهرک آرش در زیباکنار به صورت فروش با شرایط ویژه و میان مدت آغاز گردیده است.

اگر قصد خرید ویلا در داخل شهرک را در شمال کشور دارید با ما تماس بگیرید مشاورین شهرک آرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریانی که قصد خرید ویلا در زیباکنار را دارید هستند لازم به ذکر است منطقه ساحلی زیباکنار در جوار دریای خروشان دریای خزر و منطقه آزاد تجاری بندرانزلی واقع شده و همین امر میتواند سرمایه گذاری شما در امر خرید ویلا و املاک تضمین نماید.

همه ویلاهای مجتمع آرش به صورت شهرکی ارائه میشود که در چهار مجتمع در شهرک های لوکس و مدرن آرش یک تا چهار متمرکز شده اند، سرمایه گذاری از شما و تضمین سرمایه گذاری در زیباکنار از ما.

این ویلاها که بسیار مدرن و امروزی طراحی و ساخته شده اند دارای تیپ ها و پلان های متنوع هم به لحاظ مساحت و هم به لحاظ قیمت میباشند .



اطلاعات تماس :

شماره تماس :09116168790

سایت : www.shahrak-arash.com


ویلا شمال ، ویلا زیبا کنار ، خرید ویلا شمال ، فروش ویلا شمال ، شهرک آرش ، خرید ویلا زیباکنار ، فروش ویلا زیبا کنار ، ویلای ساحلی شمال ، ویلای ساحلی زیباکنار ،

گیلان / رشت / پیشاهنگی     ویلا در استان گیلان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا