این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ویلا در همین محل

ویلا شهرک آرش زیباکنار

در رشت, پیشاهنگی | خرید و فروش و اجاره ویلا

ویلا شهرک آرش زیباکنار

خرید ویلاهای داخل شهرک آرش زیباکنار را از دست ندهید، ما با استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده و مهندسان کارآزموده با هدف ایجاد و ساخت یک مرکز اقامتی و یک مجتمع مدرن مجموعه لوکس شهرک آرش چهار مطابق با طراحی های به روز دنیا و بر روی سازه های مهندسی مستحکم ، مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی ساخته ایم.

امکانات و تسهیلات رفاهی متنوعی همچون جت اسکی، شاتل، پاراسل، جت بوت، اسکی روی آب، موتور چهارچرخ و .... برای مجموعه در نظر گرفته شده است، خرید ویلاهای شهرکی آرش یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش املاک در شمال کشور میباشد، اگر شما هم جزء آندسته افرادی هستید که شمال کشور را برای استراحت و آرامش خود و خانواده خود انتخاب کرده اید ما به شما پیشنهاد میکنیم که با خرید از شهرک های مدرن آرش زیباکنار منطبق با نیاز و بودجه شما دیدن فرمایید.

ویلاهای داخل شهرک در منطقه ساحلی زیباکنار با چشم اندازهای زیبا و منحصر بفرد و دسترسی به مراکز مهم استان گیلان میتواند انتخابی مناسب و فرصتی تکرار نشدنی برای شما که به خرید ملک در شمال فکر میکنید باشد.



اطلاعات تماس :

شماره تماس :09116168790

سایت : www.shahrak-arash.com


ویلا شمال ، ویلا زیبا کنار ، خرید ویلا شمال ، فروش ویلا شمال ، شهرک آرش ، خرید ویلا زیباکنار ، فروش ویلا زیبا کنار ، ویلای ساحلی شمال ، ویلای ساحلی زیباکنار ، ، ،

گیلان / رشت / پیشاهنگی     ویلا در استان گیلان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا