این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

برقکار صنعتی کارخانجات سراسر کشور 0 تومان

برقکار صنعتی کارخانجات سراسر کشور

%0
  • تهران تهران شمال

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

تعمیر جک پارکینگ تهران غرب تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ تهران غرب

%0
  • تهران غرب
نصب دزدگیر اماکن تهران غرب تماس بگیرید

نصب دزدگیر اماکن تهران غرب

%0
  • تهران غرب
نصب و تعمیر جک پارکینگ تهران 09126611721 تماس بگیرید
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ در غرب تهران تماس بگیرید
راهبند بازویی برقی تماس بگیرید

راهبند بازویی برقی

%0
  • اصفهان

مشاور، طراح، مجری و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی

در کرج, مهرشهر | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت از اماکن مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی، دزدگیرها، ادوات کنترل تردد، کنترل دسترسی و دیگر تجهیزات امنیتی شرکت پارادوکس PARADOX کانادا می باشد.
شرکت کانادایی پارادوکس PARADOX تولید کننده سیستم های متنوع اعلام سرقت، سیستم های اعلام سرقت بی سیم، سیستم های کنترل تردد، انواع حسگرهای حرارتی و مایکرو ویو، نرم افزارهای برنامه ریزی و کنترل از راه دور، نرم افزارهای مدیریت آژیر، گزارش گیری، کنترل تردد و اتوماسیون منزل می باشد.
محصولات پارادوکس کانادا با 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت رویان رسا الکترونیک عرضه می گردد.
در حال حاضر محصولات پارادوکس PARADOX در کلاس های زیر تولید می گردند.
SPEKTRA
MAGELLAN
DIGIPLEX

سیستم های اعلام سرقت قابل گسترش - SPEKTRA
سری SPECTRA SP ترکیبی از ویژگی های جدید و ارتباط پیشرفته تحت BUS را برای سیستم های امنیتی ارائه می دهد .سری SPECTRA SP با ارتباط تحت BUS می تواند با ماژول های جانبی گسترده شود. سری SP با داشتن تنوع در کنترل پنل و کی پدها برای مناطق مسکونی و ساختمان های تجاری و اداری که نیازمند به پشتیبانی تا 32 زون هستند، مناسب است.
تجهیزات سری SP (دتکتورها،کی پد،آژیر و ...) به صورت با سیم به کنترل پنل متصل می شوند ولی در صورت نیاز توسط ماژول های جانبی می توان از امکانات بی سیم سری MAGELLAN استفاده کرد.

سیستم های اعلام سرقت بی سیم - MAGELLAN
سری MAGELLAN با ارتباط دو طرفه بی سیم، ترکیبی از حفاظت نصب و راه اندازی آسان، بدون نیاز به سیم کشی ویژگی های جالب و جذاب را برای مصرف کننده فراهم کرده است.
در سری MAGELLAN می توان از تمام تجهیزات بی سیم مانند: دتکتور و چشمی های بی سیم،آژیر بی سیم،کی پد بی سیم و ریموت کنترل استفاده کرد. ویژگی ها و مزایای سری MAGELLAN این کنترل پنل ها را برای مناطق مسکونی و یا ساختمان های تجاری و اداری تا 32 زون مناسب نموده است.
سیستم های بی سیم MAGELLAN با امنیت بالا و نداشتن اختلال در بستری بی سیم آسودگی خاطر را برای مصرف کننده فراهم می کند.

سیستم های اعلام سرقت با امنیت بالا و کنترل تردد - DIGIPLEX
سری Digiplex EVO با بالاترین ضریب حفاظت، برای بانک ها، مناطق نظامی، موزه ها، مکان های دولتی و مسکونی مجلل و هر جای دیگر که نیاز به امنیت بالا دارد پیشنهاد می شود.
این سیستم به وسیله افزودن ماژول های گسترده و متنوع روی 4 سیستم تحت BUS ارتقاء پیدا می کند. سری EVO زون های آدرس پذیر را نیز پشتیبانی می کند، یعنی می توان تمامی چشمی ها را به صورت موازی به خط BUS متصل و از طریق کی پد یا نرم افزار آنها را برنامه ریزی کرد. Digiplex EVO کنترل تردد را نیز پشتیبانی می کند. کاربر می تواند تا 32 درب را کنترل کند و از هر منطقه وضعیت درب ها را نظارت کند. در سری EVO می توان 32 برنامه زمانبندی برای محدودیت سطح دسترسی کاربران ایجاد کرد. با الحاق سیستم اعلام سرقت و کنترل تردد Digiplex EVO ضریب امنیتی ارائه شده توسط سیستم های حفاظتی را به سطح جدیدی افزایش داده است.

ماژول های ارتباطی
تمامی کنترل پنل های پارادوکس از تکنولوژی ارتباطات روز دنیا مانند GSM,GPRS, صوت و IP برای ارسال اطلاعات به مراکز مانیتورینگ بهره می گیرند. همچنین از طریق این پروتکل های ارتباطی، قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی و اطلاع از وضعیت سیستم را دارا می باشند.
تمامی پروتکل های ارتباطی استفاده شده در سیستم های پارادوکس با رمزگذاری و ایجاد بستری امن، ارتباط قابل اطمینانی را برای کاربران به همراه دارند.

آشکار کننده ها
آشکار کننده های پارادوکس دارای طراحی پیشرفته برای ارائه امنیت بالا می باشد. آشکار کننده های پارادوکس توسط میکروپروسورهای سرعت بالا و قدرتمند سیگنال های دریافتی از سنسور PIR را به طور مستقیم از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می کند. توسط فرآیند نرم افزاری خودکار سیگنال های سطح پایین در حوزه دیجیتال تبدیل، تقویت و پردازش می شود.این تکنولوژی منحصر به فرد افزایش دقت و اطمینان و ایمنی مطلوب در برابر آلارم های کاذب را به همراه دارد. پردازش خود کار سیگنال تعیین می کند که آیا انرژی و سیگنال دریافتی از PIR برای ایجاد آلارم کافی است یا خیر.پس از آن پردازنده سیگنال هایی که مشخصات مورد نیاز برای تولید آلارم را فراهم نمی کنند را رد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
Website : www.rre.co.ir
Email : info@rre.co.ir
Phone NO : +98 26 33217225
Fax NO : +98 26 33217225


DIGIPLEX ، Glass break ، GPRS ، GSM ، MAGELLAN ، PARADOX ، SPEKTRA ، آژیر فلاشر ، آژیر فلاشر بی سیم ، استعلام قیمت دزدگیر ، آشکار کننده حرکتی ، اعلام سرقت ، اعلام سرقت بی سیم ، امنیت اماکن خاص ، باطری بک آپ ، برد دز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا