این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

فروش عمده پودر نارگیل تماس بگیرید

فروش عمده پودر نارگیل

%0
  • تهران جنوب
آلوچه ولواشک ویالون تماس بگیرید

آلوچه ولواشک ویالون

%0
  • تهران جنوب
آسیاب گندم و ادویه جات تماس بگیرید

آسیاب گندم و ادویه جات

%0
  • خرمشهر
آسیاب رومیزی عطاری تماس بگیرید

آسیاب رومیزی عطاری

%0
  • نجف آباد
برنج بادام آستانه اشرفیه تماس بگیرید
1
فروش ناتامایسین تماس بگیرید

فروش ناتامایسین

%0
  • تهران جنوب
محصولات غذایی دیجی مزرعه تماس بگیرید

محصولات غذایی دیجی مزرعه

%0
  • تهران غرب
گوی ماساژ نمک آذرخش کویر تماس بگیرید

گوی ماساژ نمک آذرخش کویر

%0
  • سمنان

چگونه عید امسال از مهمانان نوروزی خود متفاوت پذیرایی کنیم؟

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | تولید مواد غذایی

دید و بازدیدهای عید یکی از قشنگ ترین سنت های ما ایرانی ها در عید نوروز است و آجیل و شیرینی هم پای ثابت سفره های نوروزی ماست. شاید شما هم با این مشکل مواجه شوید و فکر کنید که پذیرایی تان مشابه دیگران است و به دنبال راهی می گردید که بتوانید در عین هزینه کم، از مهمانان نوروزی تان یک پذیرایی متفاوت داشته باشید.
با اینکه هر شهری شیرینی های خوشمزه و خاص خودش را دارد، اما شما می توانید در کنار این شیرینی های خوشمزه، از سوغاتی ها و شیرینی های سنتی تبریز – شهر شیرینی و شکلات ایران - هم استفاده کرده و یک پذیرایی کاملا متفاوت را تجربه کنید.
حلوا سرای احمد پور با بیش از 120 سال تجربه در تولید انواع حلوا و شیرینی های سنتی تبریز، این مشکل شما را حل می کند و با ارسال رایگان سفارش ها برای خریدهای بیشتر از 70 هزار تومان، کام شما و مهمانان تان را در سال جدید شیرین می کند.
حلوا و شیرینی های سنتی احمد پور، کاملا سالم و بهداشتی بوده و به دلیل استفاده از انواع خشکبار مغذی مانند گردو، بادام، پسته و کنجد می تواند به عنوان یک مکمل غذایی کاملا مقوی و سالم در صبحانه ها و عصرانه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
برای خرید و ثبت سفارش عید، همین الان به وب سایت ما به آدرس www.soughatetabriz.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های 35240036 - 041 و 09143015420 تماس بگیرید.


حلوا کنجدی ، حلوا گردویی ، حلوا ارده ، تسبیحی ، نوقا گردویی ، اریس ، ریس ، نوقا پسته ای ، بستنی خشک ، شیره کشمش ، حلوا ، حلوا شکری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا