این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سینما و تلویزیون

نصب نصاب آنتن ثابت و گردان تماس بگیرید
نصاب ماهواره شرق تهران ۰۹۲۱۰۲۱۳۵۲۶ 1 تومان
نمایندگی تعمیر تلویزیون گلبهار تماس بگیرید
نصاب ماهواره شمال تهران ۰۹۲۱۰۲۱۳۵۲۶ 1 تومان
1
نصاب ماهواره غرب تهران ۰۹۲۱۰۲۱۳۵۲۶ تماس بگیرید

فروش انواع مولتی روتور-کواد روتور-هگزاروتور-اکتاروتور-ربات پرنده اینسپایر 1-خرید هلی کم-خرید ربات پرنده

در استان تهران تهران مرکز, | سینما و تلویزیون

تلفن های تماس شرکت: 33568970-028 الی 2
کارشناسان فروش: 09125826916
09214181058
09217191744

آدرس آشیانه و واحد ساخت: ایران - قزوین -میدان تهران قدیم-جاده شرکت نفت-مجتمع صنعتی شهید رجایی
شرکت صنعتی هوابرد فرانمای آسمان

وبسایت های شرکت: www.havabordgroup.com و www.havabordgroup.ir

آدرس الکترونیکی : Havabordgroup@gmail.com و info@havabrodgroup.com

اینجا کلیک کنید تا درباره هوابرد بیشتر بدانید.



در میان ربات های پرنده تقسیم بندی های گوناگونی از لحاظ وزن ؛شکل ظاهری؛تایم پروازی و ... وجود دارد.یکی دیگر از دسته بندی هایی که در حوزه ی مولتی روتور و ربات های تصویربرداری هوایی وجود دارد تقسیم بندی از نظر تولید انبوه و تولید غیر انبوه می باشد.توضیح بیشتر اینکه شرکت های بزرگی همچون DJI و ZERO UAV ... که کمپانی های معتبر در زمینه طراحی و ساخت مولتی روتور و تجهیزات جانبی آن می باشند سیستم های آماده پروازی را عرضه کرده اند که این محصول در حجم انبوه به صورت آماده پرواز تولید و به بازار عرضه نموده اند که فقط کافیست اقدامات بسیار ساده و مقدماتی مانند نصب و شارژ باتری و عملیات های شناسایی Gps و بستن ملخ های آن را انجام داد تا بتوان با آن ها پرواز کرد.در اصطلاح فنی به این نوع سیستم ها RTF یا ready to fly نیز گفته می شود.

در میان این دسته از محصولات می توان به ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) اشاره نمود.
ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) کوادروتوری است که کاملا آماده پرواز به صورت بسته بندی شده ی شرکتی همراه با تجهییزات وابسته که در ادامه اشاره خواهیم نمود عرضه می گردد.این ربات پرنده که نسل جدید کوادروتورهای شرکت DJI می باشد ادامه دهنده مسیر محصول گذشته ی این شرکت است که با نام ربات پرنده ی فانتوم phantom یرای تصویربرداری هوایی با دوربین های گوپرو Gopro عرضه شده بود. با تفاوت اینکه این محصول خود دارای دوربین منحصر به فردی می باشد.که در ادامه این متن در رابطه با آن صحبت خواهیم نمود.

dji inspire 1



ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) که در اولسط سال 2014 میلادی توسط شرکت DJI عرضه شده است جدیدترین کوادروتور عرضه شده توسط این شرکت می باشد.اینکه هدف از عرضه ی این محصول با توجه به اینکه آخرین نسخه محصول فانتوم phantom که با نام تجاری +phantom 2 vision به تازگی روانه بازار شده بود به روشنی مشخص نیست.اما در توجیه این اقدام از سوی شرکت dji می توان اشاره به گفته های مدیر تولید این شرکت مبنی بر اینکه « اینسپایر 1 (inspire 1) کاملترین محصول این شرکت می باشد» نمود.بنا به گفته یکی از مدیران ارشد این شرکت تمامی دستاورد های شرکت DJI در این محصول نمود داشته و از تمامی ماژول های تولید شده در سال های گذشته در این سیستم استفاده شده است.
همانطور که اشاره شد محصول اینسپایر 1 (inspire 1) یکی از کاملترین کوادکوپتر های دنیاست که با داشتن تجهزیزات کامل که در ادامه اشاره خواهد شد کاربر آن هیچ گونه کمبودی در بحث تصویربرداری و فیلم برداری هوایی حس نخواهد کرد.

ربات پرنده ی اینسپایر 1

کیت اینسپایر 1 (inspire 1) شامل چه مواردی است؟

کیت پروازی پرنده شمل موارد ذیل است:

1-بدنه ,موتورها؛اسپید کنترل ها و ملخ ها
سیستم اینسپایر 1 (inspire 1) با داشتن بدنه ای مستحکم با طراحی منحصر به فرد که شباهت نزدیکی به هلیکوپتر ها و بالگرد ها دارد؛دارای یکی از بهترین پلتفرم ها و فریم هاست.جنس این بدنه ترکیبی از فیبر کربن و پلاکسی های آلیاژی می باشد که با کد تجاری T600 از سوی کمپانی DJI عرضه شده است.
موتور هایی که در این سیستم به کارگیری شده است در سایز DJI 3510 می باشد که همانند دیگر موتورهای مصرفی این شرکت محصولی از کمپانی rctigermotor یا همان T-motor می باشند.
همچنین ملخ های این سیستم در سایز DJI 1345 می باشد و از اسپید کنترل های مورد استفاده در این کوادکوپتر صحبتی به میان نیامده است.



برخی مولفه های پروازی ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) به نقل از سایت رسمی کمپانی سازنده عبارتند از :

- وزن سیستم: 2935 گرم
- درصد خطای دقت شناوری در محور افق : 0.5 متر
- درصد خطای دقت شناوری در محور عمود : 2/5 متر
-حداکثر سرعت بدون وجود باد: 22 متر بر ثانیه
- حداکثر سرعت زاویه ای رو به جلو : 300°/s
- حداکثر سرعت زاویه ای چرخش در جا : 150°/s
- حداکثر شیب زاویه ای : 35°
- حداکثر سرعت سعود : 5 متر بر ثانیه
- حدکاثر سرعت پایین آمدن: 4 متر بر ثانیه
- حداکثر ارتفاع پروازی : 4500متر
- مقاومت در برابر باد : باد حداکثر 10متر بر ثانیه
- حداکثر تایم پروازی: در حدود 18 دقیقه


2-کانیزم تاشونده ی بازوهای سیستم
سیستم اینسپایر 1 (inspire 1) دارای بازوهایی است که اتصال آنها به بدنه ی اصلی به وسیله مکانیزمی است که بازوها را به بدنه ی اصلی با زاویه ی 35درجه از بالا به پایین جابه جا می نماید.داشتن این خاصیت باعث آن شده است تا کاربر بتواند بدون داشتن پایه های بازشونده , جیمبال(جایگاه نصب دوربین) را تا 360 درجه بدون محدودیت بچرخاند.


3-باتری و شارژر آن:
سیستم اینسپایر 1 (inspire 1) یکی از کاملترین سیستم هایی که در زمینه مصرف انرژی در حین پرواز به بهترین نحو بهینه سازی شده است.در توضیح این مطلب می توان گفت هنگامی شما به عنوان یک خلبان با سیستم اینسپایر 1 (inspire 1) پرواز می کنید می توانید در نمایشگر نصب شده بر روی رادیو کنترل پرواز خود اطلاعات کاملی از مشخصات پرواز و باتری در حال استفاده را داشته باشید.شرکت تولید کننده این محصول در این رابطه می گوید:شما با داشتن اطلاعات کامل هر سلول باتری خود و اینکه چه مقدار با توجه به پرواز شما مصرف نموده اید می توانید امنیت پرواز را احساس کنید. و الگوریتم های محاسبات قرارداده شده در سیستم ناوبری این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در رابطه با برگشت به خانه با توجه به میزان مصرف باتری تصمیم درستی بگیرید.
از آنجایی که در صحبت های گذشته در همین مطلب اشاره شد؛تمامی فناوری های بدست آمده شرکت DJI در چند سال گذشته در این سیستم به کارگیری شده است یکی از فناوری ها ارسال سیستم انتقال و نمایش اطلاعات بر روی تصویر (IOSD) در حال ضبط می باشد.

باتری اینسپایر 1 (inspire 1)

باتری این سیستم به صورت خشابی در قسمت تحتانی این سیستم جایگذاری و نصب می شود.

4-سنسورهای تشخیص فاصله و پژواک اصوات در اینسپایر 1 (inspire 1) برای پرواز در محیط های سربسته.

یکی از مسایلی که در هلی شات و تصویربرداری هوایی اهمیت دارد توانایی سیستم در پرواز داخل سالن و محیط های بسته می باشد.تاکنون در سیستم هایی که برای هلی شات و تصویربرداری هوایی بهینه سازی شده اند به طور دقیق به این مهم پرداخته نشده است و این مساله برای کاربران مشکلات زیادی ایجاد نموده است.اما در ربات پرنده ی اینسپایر 1 (inspire 1) این مشکل با قراردادن سنسور های تشخیص فاصله و با استفاده از نظریه پژواک اصوات و فناوری vision positioning sysytem کاملا مرتفع شده است.
حال اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم کنترل پرواز موجود بر روی این سیستم با دریافت سیگنال های امواج سونار که از طریق سنسورهایی نامبرده ایجاد شده اند.داده ها را دریافت و با گرفتن واریانس عددی آنها فاصله با پیرامون و اشیای اطراف خود را تشخیص می دهند.بنابراین این ربات با تشخیص ارتفاع و فاصله سیستم با موانع و اشیا پیرامونش به راحتی می تواند بدون داشتن سیگنال های GPS در یک نقطه شناور بماند.


با اینسپایر 1 (inspire 1) می توانید تصاویری با کیفیت 4K تهیه کنید.

همانطور که در ظاهر این سیستم مشاهده می کنید دوربینی روی این پرنده نصب است که حود جیمبال نیز هست.
جیمبالی که علاوه بر پایداری با سطح افق(در صورت تکان خوردن و حرکت پرنده جیمبال زاویه ای نخواهد گرفت و سطح افق را حفظ می نماید.) توانایی چرخیدن در سه محور و پایداری در سه محور(استابیلایز) را به طور کامل به شما خواهد داد و می توانید تا 360درجه چرخش کامل داشته باشید.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی سنسور سایز ها و عدسی ها دوربین هایی با ابعاد کوچک اما بسیار با کیفیت و رزولیشن بالا تولید شده است.دوربین به کاربرده شده در ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) نیز از با بکارگیری از این نوع دوربین ها که توسط شرکت nikon به سفارش شرکت Dji طراحی و ساخته شده به کاربر این اجازه را می دهد تا تصاویر فوق العاده ای را با کیفیت 4K ضبط نماید.

تفاوت تصاویر با کیفیت 4K و HD را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

تفاوت تصاویر با کیفیت 4K و HD


دوربین جیمبال در ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1)


مشخصات جیمبال ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1):

- مدل: ZENMUSE X3
- قدرت خروجی همراه با دوربین:
در هنگام ایستاده : 9W
در هنگام حرکت : 11W
-آمپراژ مصرفی:
در هنگام ایستاده : 750ma
در هنگام حرکت : 900ma
- محدوده ی خطای لرزش زاویه ای: ±0.03°
- دارای پایه جداشونده از پرنده
- محدوده ی کنترل :
حرکت بالا پایین و چپ و چپ و راست: -90° to +30°
حرکت چرخش در جا:±320°
--حداکثر سرعت حرکت:
حرکت عمودی:120°/s
حرکت چرخش درجا: 180°/s




مشخصات دوربین ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1):
دوربین به کارگیری شده در ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) دوربینی است که بنا به نقل بسیاری طراحی و ساخته آن به سفارش شرکت DJI توسط کمپانی sony صورت گرفته است.بعضی از مشخصات فنی این دوربین را باهم برسی می کنیم. :

1-نام :X3
2-مدل : FC350
3-حجم پیکسل :12.76 مگا پیکسل
4-سایز عکس:4000x3000
5-iso rang :
100-3200 (ویدیو)
100-1600 (عکس)

6-سرعت شاتر الکترونیکی: 8s - 1/8000s
7-زاویه دید FOV : 94°
8-سنسور CMOS : Sony EXMOR 1/2.3
9-مشخصات لنز:
∞ 20mm (35mm format equivalent)f/2.8 focus at
9 Elements in 9 groups
ضد لرزش و اعوجاج

10-حالات عکس برداری :
عکس تنها
عکس برداری پشت سرهم با سرعت 3/5/7 فریم
محدوده نور و نوردهی خودکار: 3/5 bracketed frames at 0.7EV Bias

11-حالات فیلم برداری :
UHD (4K): 4096x2160p24/25, 3840x2160p24/25/30
FHD: 1920x1080p24/25/30/48/50/60
HD: 1280x720p24/25/30/48/50/60

12-فرمت های ذخیره سازی :
عکس: JPEG, DNG
فیلم برداری : (MP4/MOV) (MPEG-4 AVC/H.264)


جهت خرید ربات پرنده اینسپایر 1 (inspire 1) می توانید از طریق این لینک با ما تماس حاصل نمایید.


فانتوم 2 ویژن ، فانتوم 2 با لرزشگیر ، dji iosd ، چرخش دوربین در فانتوم2 ، هلی کم ، هلیکم ، خرید ربات پرنده ، خرید فانتوم 2 ، اینسپایر 1 inspire 1 ، ربات پرنده تصویربردار ، ربات پرنده ، هلی شات ، هلی ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا