این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو 0 تومان

اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
اینورتر درایو تماس بگیرید

اینورتر درایو

%0
  • البرز کرج

سایر خدمات در همین محل

جدیدترین آگهی سایر خدمات

مینی atm تماس بگیرید

مینی atm

%0
  • تهران مرکز
کش لس قانونی بانک شهر تماس بگیرید

کش لس قانونی بانک شهر

%0
  • تهران شمال
استخدام فوری/پاره وقت و تمام وقت 0 تومان

استخدام فوری/پاره وقت و تمام وقت

%0
  • تهران شمال
لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر تماس بگیرید

لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

%0
  • تهران شمال
دستگاه نوبت دهی و فراخوان رستورانی تماس بگیرید
 ریبون پرینتر چاپ کارت PVC تماس بگیرید

ریبون پرینتر چاپ کارت PVC

%0
  • تهران مرکز
تبدیل فیلم آریانا گروپ تماس بگیرید

تبدیل فیلم آریانا گروپ

%0
  • تهران جنوب
1
انواع پک هدایای تبلیغاتی 0 تومان

انواع پک هدایای تبلیغاتی

%0
  • تهران مرکز

تجارت فایل

در زاهدان, کوی قائمیه | آگهی های سایر خدمات کامپیوتر

بزرگترین مرکز خرید و فروش فایل

http://tejaratefile.com/

تجارت فایل یک سایت کارآفرینی مشارکتی است

با هدف درآمدزایی برای کلیه کاربران اینترنتی و اقشار مختلف جامعه می باشد

که نتیجه آن نشر دانش در بین سطوح مختلف جامعه است

اهداف سایت
تجارت فایل ، سایتی است جهت خرید و فروش مشارکتی انواع فایلهای دانشگاهی، پروژه، پایان نامه، گزارش کارآموزی، طرح کارآفرینی، جزوات درسی، مقالات، کتب، آموزشی، فرمها و مستندات، وب و برنامه نویسی، نرم افزار، قالب وبسایت، فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل، طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز، سورس کد برنامه های اجرایی، اسکریپتهای طراحی سایت و بطور کلی هر فایلی که قابل دانلود باشد.
در دنیای امروز دارایی های افراد تنها دارایی های فیزیکی نیستند. همه ما به ویژه نسل جوان دارای فایل هایی الکترونیکی هستیم که در دورانهای مختلف تحصیلی و پژوهشی پس از انجام تحقیقات لازم تهیه و به منظور خاصی ارائه می دهیم، ولی پس از مدتی حتی فراموش می­کنیم که این فایل ها را در کدام درایو یا فولدر کامپیوتر ذخیره کرده ایم. این فایل ها دارایی های ارزشمندی هستند که حاصل ساعتها و روزها تلاش و پیگیری است و نباید به سادگی از آن ها غافل شد. این فایل ها می توانند از موارد ساده ای قبیل یک پروژه دانشگاهی، پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک رزومه کاری، یک عکس زیبا و دیگر موارد مشابه باشند. فایلوکس این امکان را بطور رایگان به شما می­دهد که فایل هایتان را جهت استفاده دیگران به اشتراک بگذارید که با این کار علاوه بر انجام یک کار خدا پسندانه، برای خود درآمدزایی هم خواهید نمود (البته امکان درج رایگان فایل نیز وجود دارد که سبب افزایش بیش از پیش ارزش معنوی کار شما خواهد شد).
از این طریق هم کسب درآمد می کنید که نتیجه آن کمک به نشر علم، دانش و و تجربیات ارزشمند شما است و از طرفی کمک به رفع نیازهای هموطنان علاقه مند، چرا که مطمئنا فرد یا افراد دیگری هستند که به فایل های شما نیاز دارند.
در این سایت می توانید به چند روش بطور رایگان و براحتی کسب درآمد نمایید و محصولات قابل دانلود خود را به برای فروش قرار دهید. همچنین با بازاریابی محصولات در سایت یا وبلاگ خود از پورسانت فروش فایلها و یا با زیر مجموعه گیری، براحتی درآمد زایی نمایید. و یا اینکه محصولات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق درگاه امن بانک ملت خرید و سپس دانلود نمایید. پس از هر خرید یک نسخه از فایل همزمان به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی آنلاین سایت یا از طریق وایبر ، لاین ، واتس آپ با شماره تماس 09156060811 در ارتباط باشید

http://tejaratefile.com/

منتظر حضور گرمتان هستیم
دارای نشان اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت


تجارت فایل ، tejaratefile ، همکاری در فروش ، سیستم همکاری در فروش ، خرید فایل ، فروش فایل ، دانلود فایل ، دانلود رایگان فایل ، خرید مقاله ، فروش مقاله ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله ، خرید پروژه ، فروش پروژه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا