این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی CD های آموزشی

راه های افزایش قد /اورجینال

در استان تهران تهران مرکز, | CD های آموزشی

شماره مجوز: 155/82062
افزایش قد برای گروه سنی 10 تا 30 سال در اینجا امکان پذیر است . کلیه مراحل ذکر شده بدون دارو ، عمل جراحی ، مواد خوراکی خاص و روشهای مضر برای بدن است . قد شما با روشهایی که ما به شما می دهیم 100% قابل افزایش و رشد است . روشهای افزایش قد ما ، فقط و فقط مبتنی بر یک سری حرکات ورزشی خاص می باشد که برای هر شخص و در هر مکانی امکان پذیر است اما نتایج آن بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

در این روش شما با تکیه بر یک سری حرکات ورزشی خاص میزان قد خودتان را بین 4 تا 12 سانتیمتر افزایش خواهید داد . البته ناگفته نماند که افزایش قد شما تا حدود زیادی هم به سن شما و میزان قد والدین شما بستگی دارد که میزان آن با توجه به مشخصات شما ، قبل از شروع تمرینات مشخص خواهد شد . البته نکته بسیار جالب در مورد این روش آن است که بدون توجه به میزان سن شما ، حداقل 3 یا 4 سانتیمتر افزایش قد خواهید داشت ! ! ! لطفآ ادامه مطلب را بخوانید .



نتایج بدست آمده در نظر سنجی میان 7565 نفر !!!

12.5 درصد بالای 10 سانتیمتر افزایش قد داشته اند ! 21.3 در صد بین 7 تا 10 سانتیمتر افزایش قد داشته اند !31.1 درصد بین 5 تا 7 سانتیمتر افزایش قد داشته اند ! 27.3 درصد بین 3 تا 5 سانتیمتر افزایش قد داشته اند ! 5.4 درصد بین 1تا 3 سانتیمتر افزایش قد داشته اند و 2.1 درصد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند ! این نتایج از طریق نظر سنجی وب سایت معتبر وبگذر انجام شده است و 7565 نفر از ایرانیان در آن شرکت کرده اند ! به نظر شما این حرکات را نمی توان معجزه ای در افزایش قد نام برد ؟

استفاده از مواد دارویی و آمپولهای هورمونی فقط و فقط تحت نظر پزشک متخصص این امر ، آن هم در سنین خاصی تآثیر پذیر است . این مرکز شما را از انجام هر گونه عمل اشتباه که سلامتی شما را به خطر بیندازید ، بر حذر می دارد . ما بهترین ، کم هزینه ترین ، سالم ترین و موثر ترین راه را به شما نشان می دهیم و در این راه حافظ سلامتی شما خواهیم بود . افزایش قد با زحل امکان پذیر است

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 18,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید راه های افزایش قد /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید راه های افزایش قد /اورجینال

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


راه های افزایش قد /اورجینال ، برای گروه سنی 10 تا 30 سال ، ین 4 تا 12 سانتیمتر افزایش



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا