این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تخصصی ویولن تماس بگیرید

آموزش تخصصی ویولن

%0
  • تهران تهران شرق

موسیقی در همین محل

جدیدترین آگهی موسیقی

(آموزش حرفه ای ترانه سرایی درموسیقی) 0 تومان
آموزش خصوصی موسیقی در منزل توسط مربی خانم تماس بگیرید
خانه ویالن کرج (موسیقی آویژه ) تماس بگیرید

تدریس خصوصی ویولن و کمانچه

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های آموزش موسیقی

آموزش ویولن کلاسیک و ایرانی و آموزش کمانچه، به همراه آموزش عملی و مفهومی سلفژ و تئوری موسیقی، از مبتدی تا پیشرفته، با متد جهانی و کاملا استاندارد آموزشی برای کودکان و بزرگسالان. مشاوره در خرید ساز. بهداد عزیزپور، فارغ التحصیل موسیقی و معماری با مدرک کارشناسی ارشد. بیش از ده سال سابقه تدریس در آموزشگاههای تهران.
تجربه بنده اینه که با آموزش صحیح و روش تمرین مناسب، و البته تلاش مستمر خود هنرجو، بدون شک هر کسی می تونه نوازنده حرفه ای بشه. موسیقی و نوازندگی یک علم هست و استعداد کمترین اهمیت رو داره.
برای مشاوره و آگاهی دقیق از دوره ها و متد آموزش لطفا تماس بگیرین. هزینه هم بسته به توان مالی و سختکوشی هنرجوها متغییر و کاملا توافقی هست.
مشاوره رایگان هست، خوشحال میشم بتونم ابتداعا کمکی حتی تلفنی بکنم.
تلفن تماس:09376311418


تدریس خصوصی ویولن، آموزش خصوصی ویولن، تدریس ویولن، آموزش ویولن، تدریس خصوصی ویولن ایرانی، آموزش خصوصی ویولن ایرانی، تدریس خصوصی ویولون، آموزش خصوصی ویولون، تدریس ویولون، آموزش ویولون، تدریس خصوصی ویول

تهران / تهران مرکز / اسکندری     موسیقی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا