این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات تماس بگیرید

کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات

%0
  • تهران تهران مرکز
خدمات راه اندازی ونصب ویپ Voip سیپ ترانک-مرکزتماس-CRM تماس بگیرید
مرکز تعمیر مودم ارومیه سیمکارت خور ADSL فیبر نوری تعمیرات 0 تومان
کاسپین لوله طبرستان تماس بگیرید

کاسپین لوله طبرستان

%0
  • مازندران ساری
نورپردازی سقف کشسان تماس بگیرید

نورپردازی سقف کشسان

%0
  • تهران تهران غرب
تعمیر تخصصی لیزرهای پوست و زیبایی قیمت مناسب تماس بگیرید

خدمات مخابراتی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات مخابراتی

مشاوره، طراحی و اجرای فیبر نوری

در تهران مرکز, تهران نو | خدمات مخابراتی

گسترش ارتباطات و نیاز به سرعت و پهنای باند بیشتر موجب استفاده ی روز افزون از فیبر های نوری به عنوان بستر اصلی ارتباطی در شرکت ها و سازمان ها شده است.
احداث و یا ارتقای بک بن شبکه و ارتباطات نیازمند بررسی و سنجیدن تمام جوانب کار قبل از شروع به کار بوده که از طریق مشاوره باکارشناسان مربوطه امکان پذیر می باشد. همچنین طراحی و اجرای بستر ارتباطی فیبر نوری امری کاملا تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود.
شرکت فاطر با داشتن کارشناسانی مجرب در این زمینه قادر است با ارائه مشاوره هایی کارآمد و سنجش شرایط، بستری متناسب با نیاز شما طراحی نماید.
بعد از تشریح کامل طرح که در آن تمام نیاز ها و سرویس های مورد تقاضای مشتری شامل سیستم مخابراتی، دیتا سنتر، شبکه، دوربین مدار بسته، مانیتورینگ، IPTV، VOIP، صوت، BMS در نظر گرفته شده و با ایجاد امکان ارائه ی این سرویس ها بر بستر تنها یک فیبر نوری، طرح تایید شده توسط کارشناسان کار آزموده ی ما در تخصص های مختلف اعم از Passive و Active اجرا خواهد شد.
نصب و راه اندازی بستر فیبر نوری بسیار پیچیده و دشوار می باشد که می توان به حفاری هایی جهت ایجاد کانال های زیر زمینی فیبر نوری، ایجاد دیتاسنتر و طراحی رک های داخل آن و کابل کشی ساختمان اشاره کرد که نیازمند تجهیزات حرفه ای برای تسریع روند کار می باشد.
یکی از حساس ترین قسمت های کار، جوش فیبر نوری در نقاط مورد نیاز بوده که باید توسط فردی با تجربه با استفاده از دستگاه های فیوژن فیبر نوری با کیفیت بالا انجام شود.
ما با انجام پروژه های متعدد و بزرگ و با دارا بودن بهترین تجهیزات لازم دارای توانایی انجام پروژه های شما، به صورت کاملا حرفه ای می باشیم.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید :
http://www.opticalfiberco.com/


فیبر نوری ، تجهیزات فیبر نوری ، مشاوره فیبر نوری ، طراحی فیبر نوری ، اجرای فیبر نوری ، نصب فیبر نوری ، مجری فیبر نوری ، طراحی شبکه فیبر نوری ، طراحی و اجرای فیبر نوری ، مشاوره و طراحی فیبر نوری ، نصب و راه اندا

تهران / تهران مرکز / تهران نو     خدمات مخابراتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا