این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

ژل آلفا هیدروکسی اسید (AHA15) آردن

در استان گیلان رشت, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

Alpha Hydroxy Acid Gel AHA 15% 45gr
تهیه شده بر پایه ژل، فاقد چربی و مناسب پوست های چرب و دارای آکنه با قدرت جذب بسیار بالا جهت از بین رفتن لایه مرده و تیره سطح پوست و پدیدار شدن لایه زنده زیرین، کاهش چین و چروک های سطحی پوست، محو شدن تدریجی لک ها و تیرگی های پوست، افزایش طراوت و شادابی پوست می باشد. در این فرآورده از هیچگونه روغن گیاهی یا معدنی استفاده نگردیده است. لذا این محصول سبب کاهش چربی پوست و جلوگیری از فعالیت باکتری های مولد آکنه می گردد. مصرف این فرآورده پس از یک دوره استفاده از کرم AHA7%، در افرادیکه دارای پوست چرب و جوشدار می باشند توصیه می گردد.
پوسته ریزی به دنبال مصرف ژل AHA 15% طبیعی بوده و از اهداف درمانی می باشد.
شبها به مقدار کافی از کرم لایه بردار ملایم (AHA15%) آردن را بر روی پوست تمیزشده دست و گردن پخش نمائید . صبح ها ابتدا به کمک پنبه و آب ولرم بقایای کرم را از سطح پوست پاک کرده و از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده نمائید.
توجه :
این کرم را فقط شبها مصرف نمایید.
از استعمال کرم به دور چشمها و زخمهای باز جداً خودداری نمایید.
در طی دوران درمان و پس از قطع مصرف کرم لایه بردار، استفاده روزانه هر دو ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا توصیه می شود.
مصرف یک شب درمیان کرم های لایه بردار با کرم های روشن کننده با صلاحدید پزشک مربوطه بلا مانع است.
از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.


سایت دکتر فخار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا