این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خانه هوشمند نویک تماس بگیرید

خانه هوشمند نویک

%0
  • قم قم
فروش محصولات خانه هوشمند 0 تومان

فروش محصولات خانه هوشمند

%0
  • بوشهر بوشهر
نصب و اجرای تجهیزات خانه هوشمند در بوشهر 0 تومان

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

1
ساخت ساختمان های ال اس اف  LSF 0 تومان
پوکه صنعتی و معدنی 0 تومان

پوکه صنعتی و معدنی

%0
  • شیراز
سیمان فیروزآباد فارس سپهر 0 تومان
ساخت انواع درب ساختمانی و ویلایی تماس بگیرید
طراحی و ساخت ویلا تخصصی ماست تماس بگیرید

طراحی و ساخت ویلا تخصصی ماست

%0
  • تهران شمال
کانکس پیش ساخته ویلایی تماس بگیرید

کانکس پیش ساخته ویلایی

%0
  • اصفهان
اضافه ساخت(LSF) تماس بگیرید

اضافه ساخت(LSF)

%0
  • اصفهان
کانکس سرویس بهداشتی تماس بگیرید

کانکس سرویس بهداشتی

%0
  • اصفهان
پنجره دو جداره یو پی وی سی upvc 0 تومان

پنجره دو جداره یو پی وی سی upvc

%0
  • تهران مرکز

خانه هوشمند هیراد

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات ساختمانی

با توجه به مسایل زیست محیطی ، قیمت حاملهای انرژی و مدیریت زمان، نیاز کاستفاده از سیستمهای هوشمند ساختمان در کشور مشهود است در این راستا شرکت هیراد با استفاده از تخصص مهندسین مجرب خود نسل جدیدی از سیستم هوشمند ساختمان را طراحی و با پایین آوردن قیمت تمام شده محصول عمومیت آن در تمام سطوح اقشار جامعه را نوید میدهد.
امنیت :
محصولات خانه هوشمند هیراد بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر خلاقیت مهندسین ایران زمین طراحی شده است. این محصولات به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کاملا بومی سازی و در داخل کشور تولید می شوند و نظارت بسیار دقیقی بر اطلاعات و شبکه جامع آن صورت گرفته و از تکنیکهای روز محافظت از اطلاعات استفاده شده است . در محصولات خانه هومشند هیراد با قاطعیت می توان گفت که امکان جاسوسی اطلاعات به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت زیرا زیر ساخت انتقال اطلاعات در محصولات خانه هوشمند هیراد بر اساس پیچیده ترین روشهای کد گذاری اطلاعات طراحی شده است .
ارزش افزوده ساختمان:
تبدیل بنا به ساختمان مدرن امری است که به تدریج در میان انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان مورد توجه قرار گرفته و در این میان قیمتهای بالای اینگونه محصولات و هزینه های برندهای غربی (که عموما در چین تولید می شوند) شامل: هزینه بالای گمرکات، ارزش پایین ریال نسبت به دلار و یورو در واردات، عرضه پایین محصول نسبت به تقاضای روز افزون، تحریم که باعث چند دست گشتن محصول تارسیدن به مصرف کننده نهایی می شود و ... ازجمله مواردی است که هزینه های پیاده سازی رابسیار بالا برده است و این در حالی است که استفاده کنندگان از محصولات خانه هوشمند هیراد با توجه به طراحی و تولید آن در کشور عزیزمان ایران، علارقم کیفیت عالی این محصولات هزینه های به مراتب کمتری را برای داشتن این محصول ارزشمند می پردازند.
مصرف بهینه انرژی:
حدود 40% از انرژی مصرفی کشور را، بخش خانگی به خود اختصاص داده است. یکی از مهمترین اهداف استفاده از سیستمهای هوشمند، بهینه سازی این بخش عمده، جهت کاهش هزینه های خانوار و صرفه جویی در مصرف سرمایه های با ارزش ملی است. با استفاده از محصولات هیراد، انرژی به مقدار نیاز و به گونه ای معقول و منطقی مصرف می شود. با کنترل و نظارت همه جانبه سیستم هوشمند هیراد بر چگونگی مصرف، اتلاف انرژی بطور محسوس کاهش می یابد. طبق نتایج مطالعات انجام شده با هوشمند سازی ساختمان تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی مقدور می گردد.


خانه هوشمند ، خانه مدرن ، هوشمند سازی ساختمان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا