این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش حسابداری در رشت - مقدماتی و پیشرفته تماس بگیرید
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید

موسسه حسابداری منشور حساب تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش حسابداری ویژه اشتغال 0 تومان

آموزش حسابداری ویژه اشتغال

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه
نرم افزار حسابداری تولیدی قیاس آذر حسابان - تبریز 0 تومان
آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای تماس بگیرید

آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای

%0
  • تهران تهران مرکز
تدریس حسابداری 0 تومان

تدریس حسابداری

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

دانلود برنامه حسابداری خبره

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

دانلود برنامه حسابداری یکی از بیشترین جستجوها در اینترنت می باشد. بسیاری از فارغ التحصیلان حسابداری به دنبال برنامه حسابداری رایگان در اینترنت هستند. دانلود برنامه حسابداری نیز از جمله عباراتی است که برای دانلود برنامه حسابداری رایگان، در موتورهای جستجو استفاده شده است.

چرا عبارت دانلود برنامه حسابداری اینقدر زیاد جستجو شده است؟ دلیل آن می تواند این باشد که هیچگاه نمی توان یک برنامه حسابداری را بدون تست واقعی خریداری کرد. بسیاری از شرکت ها نیز برای اینکه حسابداران بتوانند برنامه حسابداری تولید شده آنها را تست کنند، اقدام به قراردادن نسخه رایگان برنامه حسابداری خود جهت دانلود در اینترنت می نمایند.

شرکت خبره پردازان کارگشا، عضو هولدینگ سندپرداز نیز برنامه حسابداری خود بنام برنامه حسابداری خبره جامع را که شامل سیستم های حسابداری مالی، خزانه داری، انبار و انبارگردانی، خرید و فروش، حقوق و دستمزد، دارایی ثابت و تولید (BOM) را جهت تست رایگان ارائه می نماید.

جهت آشنایی با امکانات کم نظیر برنامه حسابداری خبره جامع و دریافت نسخه رایگان آن، به آدرس www.khebrehgroup.ir مراجعه و یا با شماره 02188940620 تماس حاصل فرمایید.

با تشکر
ابوالفضل گرشاسبی
مدیر بازاریابی و فروش


حسابداری ، برنامه حسابداری ، حسابداری خبره ، برنامه حسابداری خبره ، دانلود برنامه حسابداری ، دانلود حسابداری ، دانلود برنامه حسابداری خبره ، دانلود خبره ، دانلود برنامه خبره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا