این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تجهیزات پزشکی در همین محل

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک 620,000 تومان

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک

%0
  • تهران غرب
فروش ویژه دستگاه پلاسماجت پلاسینتیلا 22,800,000 تومان
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران حومه
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
1
فروش ویژه ماسک بیهوشی شماره 4 و 5 چینی-سهند تجهیز نوین تماس بگیرید

توضیحات توالت فرنگی تاشو (دیواری)سیار

در تهران مرکز, قزوین | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

قابل توجه هموطنان گرامی (جانبازان ، معلولین ، بیماران - آپارتمان نشینان ، سالمندان و همه کسانی که به فکر سلامتی و راحتی خود هستند) دیگر نگران توالت های فرنگی نامرغوب نباشید. انا تجهیز جدیدترین و راحت ترین توالت فرنگی موجود در ایران را به شما پیشنهاد می دهد. محصول پیشنهادی انا تجهیز از نظر نظافت و ظرفیت کاملاً آزمایش شده و به تمامی سوالاتی که به ذهن می رسد پاسخگو می باشد.
همیت

افرادی که دچار کمردرد یا پا درد و مشکلات دیسک کمر هستند، لزوم استفاده از توالت فرنگی و منع نشستن در حالت مضر و آسیب رساننده هنگام دستشویی رفتن، امری اجتناب ناپذیر برای آنان است. فشاری که به زانوها و ستون فقرات در این حالت وارد می شود، می تواند دردها را بیفزاید. حتی کسانی که هیچ مشکلی از بابت ستون فقرات و دیسک های مهره ای ندارند و مبتلا به کمردرد و پا درد نیستند هم توصیه به استفاده از توالت فرنگی می شود. توالت فرنگی پیشنهادی انا تجهیز دو پایه آن بصورت افقی برروی دیوار پشت توالت معمولی (شرقی) با پیچ و رولپلاک نصب میشود و دو پایه دیگرآن بصورت عمودی و آزاد بر روی زمین قرار میگیرد و به طرف دیوار تاشده و با فاصله ای 40 سانتیمتری از کف توالت جمع می شود و به دیوار می چسبد.

ویژگی ها

- تمام فلزی و قادر به تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم می باشد

- مقرون به صرفه و مناسب

- بسیار کم حجم

- قابل تنظیم فاصله از دیوار بین ۱۵ الی ۴۰ سانتیمتر

- توالت فرنگی دیواری تاشو نیازی به جای مجزا و تخریب و هزینه های کلان دیگر ندارد.

-امکان نصب قیف توالت فرنگی به صورت جداگانه
مزیت استفاده از توالت فرنگی

در نظر بگیرید شما قسمتی از پوست یا ناخن را تحت فشار بگیرید و مانع رسیدن خون به آنجا شود چه اتفاقی می افتد؟ کم خونی باعث می شود که آن بافت نابود شود. شما در واقع در مفصل خود همین فشار را ایجاد می کنید و باعث کم خونی آن می شوید علاوه بر آن جلوی چرخش مایع مفصلی را هم گرفته و به آن صدمه می زنید و این نشان می دهد که ما اصلاً به سلامت مفاصل خود اهمیتی نمی دهیم و متاسفانه به همین علت است که در کشور سن تعویض مفصل و جراحی آن به جای 80 سالگی در دنیا، به حدود 40 تا 50 سالگی رسیده است! متخصصین به افرادی که به بیماری های مفصلی کمر درد پا درد و دیسک کمر مبتلا هستند تاکید می کنند که حتما از توالت های ضمن اینکه مانع نشستن در حالت مضر می گردند از آسیب رسیدن به مفاصل نیز جلوگیری می کنند. همچنین توصیه می کنند کسانی که هیچ مشکلی از بابت ستون فقرات و دیسک های مهره ای ندارند و مبتلا به کمر درد و پا درد نیستند هم از توالت فرنگی و یا از صندلی های تاشو مخصوص توالت استفاده نموده و از توصیه های پزشک در باره استفاده از توالت فرنگی به خاطر دلایل غیر قابل قبول و غیر منطقی و به بهانه بهداشتی نبودن آن امتناع نکنند.

- جهت تهران فوری و نهایت 2 ساعت بعد از سفارش از طریق پیک.

در سراسر تهران ما میتوانیم بوسیله پیک موتوری دستگاه را ارسال کرده و وجه آن را درب محل شما توسط پیک دریافت گردد.
2- جهت مراکز استان 24 ساعت بعد از سفارش از طریق باربری بین شهری و تیپاکس.
3- جهت شهرستان ها 48 ساعت بعد از سفارش ار طریق باربری بین شهری.


توالت فرنگی تاشو دیواری سیار ، ، آسانا توالت فرنگی تاشو روی دیوار



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا