این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پخش و عرضه ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30  به صورت عمده تماس بگیرید
بزرگترین مرکز تخصصی اجاره کلیه تجهیزات نقشه برداری تماس بگیرید
فروش و نصب دزدگیر و ردیاب اتومبیل تماس بگیرید

فروش و نصب دزدگیر و ردیاب اتومبیل

%0
  • تهران تهران مرکز
گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس روید تماس بگیرید

گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس روید

%0
  • تهران تهران مرکز
مجری تخصصی پروژه های نقشه برداری تماس بگیرید
دوربین نقشه برداری(توتال استیشن)مدل RUIDE RQS تماس بگیرید

دوربین نقشه برداری(توتال استیشن)مدل RUIDE RQS

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی دزدگیر

دزدگیر ماهواره ای خودرو - ردیاب جی پی اس خودرو میترک MVT800

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش دزدگیر خودرو

” ردیاب خودرو جایگزین دزدگیر خودرو “


آیا میدانید برای دزدیدن خودروی پراید تنها 13 ثانیه لازم است؟ طبق آمار منتشر شده از طرف نیروی انتظامی هر 2 ساعت یک ماشین در تهران دزدیده میشود، که 60% این خودروها را پراید و بعد از آن محصولات گروه پژو بیشترین آمار سرقت را به خود اختصاص می دهند. داستان تکراری سرقت خودرو ، سالهای زیادیست که گریبان گیر صاحبان خودرو ، پلیس و بیمه هاست.

کلید پیشگیری از سرقت خودرو اول از همه در دست خودرو سازان و پس از آن صاحبان خودرو باید رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت را مد نظر خود قرار دهند.

ردیاب های جی پی اس ، نسل جدید سیتسم های ایمنی و ردیابی خودرو میباشد که به نام دزدگیر ماهواره ای نیز معروفند، این سیستم مکمل دزدگیر خودروی شما می باشد و این امکان را به شما می دهد تا توسط سامانه های ردیابی شرکت ارائه دهنده، خودروی خود را ردیابی و از مکان و سرعت دقیق آن در هر نقطه دنیا با خبر شوید.

این سیستم مناسب برای ناوگانهای مسافر بری ، آژانسهای کرایه ماشین، اورژانسها و بیشتر از همه مناسب برای خودرو های لوکس می باشد.

در کنار ردیابهای خودرو ، نوع دیگری از جی پی اس ها وجود دارد که امکان ردیابی عزیزانتان از جمله کودکان در زمان مدرسه و اردو های خارج از شهر ، کوهنوردان ، اسکی سواران ، و نیز سالمندانی که دچار مشکل فراموشی هستند را به شما میدهد. و شما میتوانید به راحتی آنها را ردیابی و در صورت بروز حوادث به موقع عمل کنید.

شرکت فانزیو دیتا بعنوان برترین شرکت وارد کننده و فعال در زمینه فروش و پشتیبانی محصولات جی پی اس شخصی و خودرویی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز میباشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه نمائید www.radyabgps.com



ردیاب ، ردیاب خودرو ، جی پی اس خودرو ، جی پی اس ، GPS خودرو ، GPS شخصی ، ردیاب ماشین ، جی پی اس ماشین ، جی پی اس شخصی ، ردیاب شخصی ، ردیاب اشخاص ، GPS اشخاص ، جی پی اس حیوانات ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا