این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برقی و گازی در همین محل

معرفی پرفروش ترین مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ

در تهران مرکز, جمالزاده | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

هموطنان گرامی اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی که دارای مصرف انرژیA و سیستم شستشو ظروف خیلی چرب, سیستم شستشو بدون پودر, سیستم آب پاشی , قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, سیستم خشک کننده و براق کننده ظروف و ... را دارید به وب سایت اصلی فروشگاه مرکزی سامسونگ www.samsugcenter.ir رفته و با پرفروش ترین مدل های ماشین ظرفشویی )مدل D162 مدل D160 مدل (D156 آشنا و با خرید از این فروشگاه از گارانتی معتبر سام سرویس و قیمت درست و مناسب و دیگر امکانات فروشگاه مرکزی سامسونگ) نصب سریع و رایگان( بهره مند شوید.
شما عزیزان برای خرید آسان تر می توانید با تلفن های سفارش محصول این فروشگاه , شعبه ونک 88206530-88206529 وشعبه جمهوری 66952002-66488069 تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های کارشناسان مجرب فروشگاه مرکزی سامسونگ استفاده کنید.
همچنین اگر مایل به خرید حضوری می باشید به فروشگاه مرکزی سامسونگ واقع در خیابان جمهوری تقاطع کارگر پلاک 1205 مراجعه کرده و خرید متفاوت و مطمئنی را تجربه کنید.


ماشین ظرفشویی سامسونگ ، سامسونگ سنتر ، خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ ، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ ، فروشگاه مرکزی سامسونگ

تهران / تهران مرکز / جمالزاده     برقی و گازی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا