این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

قارچ یال شیر 0 تومان

قارچ یال شیر

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه
ترمورطوبت سنج ماکزیمم و مینیمم مدل TEM982 ساخت چین 770,000 تومان

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

قیمت و فروش عمده بستنی لیتری 600 گرمی سنتی تماس بگیرید
سازنده میز های بسته بندی کالا تماس بگیرید

سازنده میز های بسته بندی کالا

%50
  • هشتگرد
فروش عمد و خرد لوبیا سیاه تماس بگیرید

فروش عمد و خرد لوبیا سیاه

%0
  • تهران حومه
1
تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO تماس بگیرید
فروش عمده و خرد دانه چیا در تهران تماس بگیرید

فروش عمده و خرد دانه چیا در تهران

%0
  • تهران حومه
فروش عمده و خرده گندم سیاه (باکویت) 0 تومان
فروش عمده پودر نارگیل تماس بگیرید

فروش عمده پودر نارگیل

%0
  • تهران جنوب

فروش قارچ کومبوچا

در استان تهران تهران شرق, | تولید مواد غذایی

کومبوچا چیست ؟

همزیستی باکتری ها و مخمرها که به قارچ کابوچا یا کوبوچا معروف است. قارچ کومبوجا یا قارچ منچوری شبیه قارچ های معمولی نیست بلکه اجتماعی از چند مخمر و باکتری است که آن را برای رشد در چای قرار می دهند. قارچ قرار گرفته در چای در طول زمان موادی به نام «اسید گلوکورونیک» از خود آزاد می کند. دانشمندان بر این باورند اسید گلوکورونیک همراه عوامل دیگری که در چای آزاد می شود، در جلوگیری از سکته های مغزی، کاهش سلول های سرطانی، کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی، سخت شدن رگ ها یا تصلب شرایین، رفع خستگی، تنبلی روده ها، نقرس، ام اس، روماتیسم، هموروئید، دیابت، ریزش مو، چین و چروک پوست، آرتروز و درگیری مفاصل شامل انواع کمردرد، پادرد، سردرد، تنظیم کننده کار اندام های داخلی به خصوص کبد و کاهش عوارض ناشی از افزایش سن موثر است.
صدها سال است که مردم آسیا چاى کومبوچا مى نوشند، زیرا مصرف این نوشیدنى به عنوان داروئى طبیعی، در مقابله با خستگی، سستی، کشش هاى عصبی، علایم اولیه پیری، سختى رگ ها و عروق، تنبلى روده ها و نقرس، فلجى بدن (M.S)، روماتیسم، هموروئیدها و دیابت نتایج حیرت انگیزى داشته است.کومبوچا رشد سلول هایى سرطانى را متوقف مى کند.
نوشابه کوبوچا فرآورده ی تخمیری است که توسط قارچ کوبوچا تولید می شود یکی از ترکیباتی که باعث توقف سرطان می شود اسید گلوکورونیک است که کابوچا به علت داشتن اسید گلورونیک عامل بازدارنده سرطان است.

آیا به جز قرار دادن در چای، از کومبوجا استفاده دیگری می شود؟

نه، فقط آن را در چای قرار می دهند و سپس به عنوان یک نوشیدنی مصرف می کنند. البته خود قارچ خوراکی نیست و پس از آماده سازی چای از آن خارج می شود.

چای کومبوجا چگونه تهیه می شود؟

برای تهیه خانگی چای کومبوجا 1لیتر آب را در ظرفی می جوشانند و یک فنجان شکر را هنگام جوشیدن به آن اضافه می کنند تا شکر کاملاً در آن حل شود. ظرف را از روی حرارت برمی دارند و یک تا دو قاشق غذاخوری چای خشک معمولی به آن اضافه می کنند و اجازه می دهند 10 تا 15 دقیقه کاملاً دم بکشد و رنگ بدهد. وقتی چای دم کشید و کمی خنک شد، آن را صاف می کنند. تا اینجا همان چای شیرین خودمان است. سپس قارچ کومبوجا که باید روشن، شفاف، تمیز و یک دست باشد، داخل آن قرار می دهند و روی ظرف را با پارچه ای می پوشانند تا گرد و خاک یا حشره ای داخل ظرف نشود و فقط هوا جریان داشته باشد. بهتر است ظرفی که استفاده می شود، دهان گشاد و کم عمق باشد. ظرف را به مدت 7 روز در مکان تاریکی با دمایی حدود 20 تا 24 درجه قرار می دهند. اگر درجه حرارت محیط رعایت نشود یا نور به آن برسد، قارچ کپک می زند و غیرقابل مصرف می شود. طی این 7 روز، قارچ جدیدی زیر قارچ اولیه تولید می شود که می توان از آن در تهیه مجدد نوشیدنی کومبوجا استفاده کرد. در این زمان است که می توان فهمید چای کومبوجا آماده شده است. سپس چای تخمیر شده با قارچ را از صافی عبور می دهند و در ظرف شیشه ای می ریزند و در یخچال نگهداری می کنند. از این نوشیدنی می توان قبل از هر وعده غذایی استفاده کرد و از فواید آن سود برد. البته در حال حاضر چای آماده کومبوجا به صورت صنعتی در بطری های آماده در بازار ایران هم عرضه می شود و افراد می توانند آن را به صورت آماده تهیه کنند.
...

برای اطلاعات بیشتر به ادرس زیر مراجعه کنید :

http://millenium.blogfa.com/post/18/-%D9%82%D8%A7%D8%B1%DA%86-%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%AC%D8%A7


قارچ ، قارچ کومبوچا ، فروش قارچ ، خرید قارچ کومبوچا ، خرید قارچ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا