این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ویلا

ویلای پیش ساخته تماس بگیرید

ویلای پیش ساخته

%0
  • تهران غرب
ویلایی بازسازی شده 2,000,000,000 تومان

ویلایی بازسازی شده

%0
  • لاهیجان

اجاره ویلا 2 خوابه جنگلی کوهستانی درماکلوان فومن گیلان شمال

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

کد ویلا:287
شهر : فومن
یک واحد ویلای 2 خوابه 120 متری جنگلی /کوهستانی با چشم اندازشالیزارو کوه درشهرماکلوان فومن در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 2 خواب بزرگ و در طبقه همکف است و امکانات پارکینگ با ظرفیت بالا - کولر گازی - تلویزیون - محوطه سازی, کابینت, کولر, بخاری, مبل, اجاق گاز, کف پوش, سرویس بهداشتی, تراس و امکانات لازم دیگر با گنجایش 4 نفر و دارای 2 تخت 2 نفره می باشد .
این ویلا در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در منطقه کوهستانی واقع شده و برای تعطیلات تابستانی رویایی و بی نظیر میباشد. ویلا از چشم انداز مناسبی در اطراف خود بهره میبرد به طوریکه در همان اطراف ویلا میتوانید به تفریح و گردش بپردازید.

درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم .
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.


اجاره ویلا فومن ، اجاره ویلا ماکلوان ، ویلا اجاره ای فومن ، اجاره در شهر فومن ، ویلا اجاره ای ماکلوان ، ویلا اجاره شمال ، اجاره ویلا شمال ، اجاره ویلا گیلان ، ویلا اجاره ای گیلان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا