این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی حراج خانگی

دستگاه تصفیه هوای منزل و ادارات

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های حراچ خانگی

تحقیقات انجام شده توسط سازمان حفظ محیط زیست ایالات متحده نشان می دهد میزان آلودگی هوای موجود در خانه می تواند بین دو تا پنج برابر بیشتر از بیرون باشد. در موارد حاد این میزان آلودگی حتی تا 100 برابر هم افزایش پیدا می کند که به این ترتیب جان افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، سالمندان و کودکان به شدت در معرض خطر قرار می گیرد. اگر محیط کار را استثنا کنیم، به طور متوسط هر انسان بیش از 90درصد از عمر خود را در محیط خانه سپری می کند. حالا که هوای شهر وضعیت مناسبی ندارد و هر روز مواد سمی زیادی وارد سیستم تنفسی ما می شود، بهتر است حداقل هوای محیط خانه خود را در حد استاندارد حفظ کنیم.

شرکت بازرگانی الکتریک سازان افق کویر (IRAN DH) با استفاده از تکنولوژی روز دنیا(یونیزاسیون) اقدام به تولید دستگاهی نموده که این دستگاه ذرات معلق موجود در هوا را باردار و ویروس باکتری را از بین برده و از انتقال بیماری های واگیردار جلوگیری می کند. همچنین باعث از بین رفتن بوی بد در مکان شده و هوایی مطبوع به لطافت کوهستان را برای شما ایجاد میکند. بااستفاده از این دستگاه ریه های افرادی که مشکل تنفسی و حتی آسمی دارند, تحریک نشده و در درمان آنها تاثیر فراوانی دارد.

همچنین از بیماری هایی مثل سردرد، سرگیجه و تمامی بیماری هایی که عامل آلودگی هوا منشاء اصلی آنها است را جلوگیری کرده و می تواند بهترین همراه شما در خواب، محیط کار و اتاق فرزندانتان باشد.

برای اطلاع بیشتر و نیاز به مشاوره یا سفارش به سایت WWW.IRANDH.ir مراجعه فرمایید یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. 44614100، 09369268571. شما میتوانید با ارسال حرف S به شماره پیامک 1000044421335 منتظر تماس کارشناسان جهت مشاوره رایگان باشید

INFO@IRANDH.ir WWW.IRANDH.COM


هوای منزل ، هوای محیط منزل ، هوای محیط خانه ، هوای خانه ، آلودگی هوای خانه ، تصفیه هوا ، آلودگی هوای منزل ، تصفیه هوای خانه ، میکروب هوای خانه ، تصفیه هوای خانگی ، میکروب هوای منزل ، تصفیه هوای منزل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا