این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ویلا

اجاره ویلا 190متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال

در استان گیلان بندر انزلی, | خرید و فروش و اجاره ویلا

کد ویلا: 528
شهر :زیبا کنار
یک واحد ویلای دو خوابه شیک 190متری ساحلی با چشم انداز دریا درشهرزیباکنار انزلی در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 4 خواب است و در طبقه دوم واقع شده با چشم انداز بسیار زیبا و دارای امکانات دو پارکینگ - مبلمان- تلویزیون- جارو برقی- سرویس فرنگی و ایرانی- الاچیق- باربیکو- کولراسپیلیت و امکانات لازم دیگر با گنجایش 12 نفر و دارای 4 تخت دو نفره می باشد ویلا در منطقه ساحلی وبسیار خوش آب وهوا واقع شده و دارای چشم انداز دریا و جنگل می باشد.
درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم لازم به توجه است که ویلای مورد نظر ظرفیت گنجایش 12 نفر را دارد.قابل توجه است که این ویلا دارای موقعیت ساحلی بوده و در داخل یک شهرک بسیار امن و یک دارای محوطه و فضای سبز زیبا قرار گرفته است وهمچنین این ویلا در نزدیکی طرح سالم سازی دریا برای آنها که قصد شنا در دریا را دارند و در مجاورت منطقه آزاد انزلی و مجتمع بزرگ خرید کاسپین قرار دارد.
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.
شماره تماس : 4377 560 0911


اجاره ویلا زیباکنار ، ویلا زیباکنار ، اجاره ویلا شمال ، اجاره ویلا انزلی ، اجاره ویلا گیلان ، اجاره ویلای ساحلی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا