این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی و اجرای تالار تشریفاتی گرند آیکانات شهر کلیس ترکیه تماس بگیرید

جدیدترین آگهی مشاوره

1
واگذاری امتیاز موسسه حقوقی تماس بگیرید

واگذاری امتیاز موسسه حقوقی

%0
  • تهران غرب
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید
1
طرح توجیهی موافقت نامه اصولی 0 تومان
1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان
3
دفتر حقوقی محمد شیرزاد ، وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید
1
بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا 1,800,000 تومان
کافه کارآفرینی تیم کوچینگ ایرانیان تماس بگیرید

شرکت خدماتی مهاجرتی آیکان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات مشاوره

در دنیای امروز مهاجرت یکی از پدیده های بسایر با اهمیت به شمار می رود و این پدیده م برای کشور های مهاجر پذیر و هم برای مهاجران بسیار مثبت و سودآور است. از سوی دیگر مهاجرت برای کشورهایی که در آن مردم تصمیم به مهاجرت می گیرند نیزدر آینده دراز مدت خالی از فایده نیست. بدین ترتیب انتقال فن آوری های روز،ثروت،دانش و تحصیل از نتایج این پدیده شگفت می باشد. بسیاری از مهاجران در پی آینده ای بهتر از طریق کار بهتر،ارتقا سطح تحصیلات و در نتیجه بالا بردن در آمد خود می باشد که در نهایت زندگی خوبی را برای خود و خانوادشان فراهم می کنند.
یکی از بهترین کشور های پیشرفته نظیر کانادا که عضوهشت کشور صنعتی جهان نیزمی باشد از دیرباز پذیرای مهاجران می باشد.مهاجران می توانند از طریق تخصص، کار آفرینی ، خود اشتغالی، سرمایه گذاری،.داشتن خانواده و قیم شدن اعضاء آن،ازدواجبا شخص در کانادا و اخذ ویزای کاری و یا تحصیلی به کانادا مهاجرت نمایند.
در این راستا، شرکت ما،مکث گستر رادان،با مدیریت دکتر علیرضا برومند که خود تبعه ی کانادا نیز می باشد،سال هاست که در این زمینه به متقاضیان مهاجرت کمک های شایانی کرده اند، آقای علیرضا برومند که در شهر ونکور کاناد تحصیلات خود را در زمینه حقوقی مهاجرت و پناه جویان به پایان رسانده اند و عضو شورای نضارت بر مشاورین کانادا دارد و همچنین عضو انجمن رسمی مشاورین حرفه ای کانادا capic می باشد.
ایشان همچنین عضو انجمن مشاورین مهاجرت ایرانی picac نیز می باشد
از مزایای کارهای این شرکت پیدا کردن راه حل های مهاجرتی،هزینه ی متناسب و همچنین سرعت بالا در انجام امور مهاجرتی متقاضیان عزیز می باشد.

تلفن:
22586458- 22703795-22707149

آدرس: تهران.خیابان پاسداران.بالاتر از برج سفید.بوستان 9 .ساختمان امیر(پلاک 135). واحد
12
کدپستی: 1666659676





مهاجرت به کانادا ، پذیرش دانشجویی ، کمتر از 6 ماه ، دکتر علیرضا برومند ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ، مهاجرت از طریق استانی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا