این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

هدیه تبلیغاتی نوروز تماس بگیرید

هدیه تبلیغاتی نوروز

%0
  • البرز کرج

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران مرکز
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید
کارت ویزیت های برش خاص (برش دلخواه) تماس بگیرید
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو 2,000,000 تومان
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

فلش مموری تبلیغاتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

ویستا تکنولوژی مرکز تخصصی واردات ، پخش و چاپ فلش مموری تبلیغاتی طرح کارت ویزیت همراه با چاپ طرح و متن مورد نیاز شما بصورت تمام رنگی با کیفیت گرافیک عالی در دو طرف فلش مموری کارتی
برای چاپ فلش کارتی از جوهر UV استفاده می شود که موجب افزایش کیفیت چاپ و ماندگاری دائم رنگ می شود. 10 سال گارانتی ماندگاری رنگ و چاپ.
در فرایند چاپ تابش اشعه بر جوهر UV در سطح کار سبب می شود یک لایه UV سطح چاپ شده را بپوشاند تا علاوه بر زیبایی دو چندان ، سطح چاپ شده در اثر کارکرد و یا عواملی همچون آب ، الکل ، نور و ... کم رنگ نمی شود و اصلا قابل پاک کردن نمی باشد. در این نوع چاپ هیچ محدودیتی در رنگ بندی و طراحی وجود ندارد.
ویستا تکنولوژی برای چاپ روی فلش مموری کارتی از دستگاه چاپ ژاپنی با جوهرهای اصلی استفاده می نماید، لذا کار چاپ شده با کیفیتی در بالاترین سطح می باشد.
فلش مموری کارتی یکی از جذاب ترین و جدید ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود ، فلش مموری کارتی نسبت به موارد مشابه تبلیغاتی مانند تقویم ، سررسید و... بسیار کاربردی ، زیباتر و جذاب تر است. جنس بدنه ی فلش مموری کارتی پلاستیک فشرده (PVC) می باشد لذا بسیار سبک ، مقاوم و کم حجم می باشد و حمل آن در جیب یا کیف بسیار ساده است.
ویستا تکنولوژی از کارت های (PVC) مرغوب ، با سطح مناسب برای چاپ و کاملا سفید رنگ استفاده می نماید و از ضخامت مناسب برخوردار می باشد. کارت مورد استفاده در این فلش مموری تاثیر مستقیم در کیفیت چاپ دارد.
این کارت ها در ابعاد و اشکال مختلف موجود می باشند.
ظرفیت فلش مموری بنابر درخواست مشتری می تواند 4GB , 8GB و 16GB باشد.
کیفیت در هدیه تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیر گذار است قطعا هدیه ای بی کیفیت ضد تبلیغ می شود و اثر منفی بجا می گذارد لذا
فلش مموری کارتی ویستا تکنولوژی دارای مموری های اصلی و استاندارد ، ساخت کشور تایوان است با ظرفیت و سرعت واقعی و استاندارد. (Read 18~20 MB/S & Write Speed 8~10 MB/S) یعنی تقریبا دو برابر بیشتر از فلش مموری های موجود در بازار همینطور طول عمر این فلش مموری ها بسیار طولانی می باشد.
تمام موارد کیفی قابل تست کردن با نرم افزارهای مخصوص تست فلش مموری می باشند.
همراه با فلش کارتی انواع قاب پلاستیکی ، جعبه چوبی و کیف چرمی ارائه می شود.

ویستا تکنولوژی با سابقه پنج ساله در واردات و چاپ فلش مموری تبلیغاتی تا کنون با صد ها شرکت و سازمان مطرح در سطح کشور همکاری مستمر داشته و دارای کارنامه ی موفقی در این خصوص می باشد و نمونه کارهای قبلی قابل مشاهده می باشد.
با مراجعه حضوری می توانید نمونه های چاپ شده با کیفیت های مختلف را ملاحظه فرمایید و تفاوت کیفیت و زیبایی کارهای چاپی را ببینید.

فلش مموری و چاپ آن با گارانتی دائمی عرضه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا از وب سایت www.saleonline.ir دیدن نمایید

با تشکر
ویستا تکنولوژی


هدیه تبلیغاتی ، ، فلش مموری تبلیغاتی ، ، فلش مموری کارتی ، ، فلش کارتی ، ، فلش مموری طرح کارت ویزیت ، ، فلش هدیه ، ، چاپ فلش کارتی ، ، چاپ فلش ، ، پخش فلش کارتی ، ، قیمت فلش کارتی ، ، قاب پلاستیکی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا