این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ساخت ساختمان های ال اس اف  LSF 0 تومان

ساخت ساختمان های ال اس اف LSF

%0
  • فارس شیراز
1
فروش و نصب ساندویچ پانل تماس بگیرید

فروش و نصب ساندویچ پانل

%0
  • البرز کرج
1
گچبری پیش ساخته تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته

%10
  • البرز کرج
1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران تهران غرب
5
فروش و اجرا ابزار پیش ساخته پلی یورتان آرکا دکور تماس بگیرید
1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب
1
لوازم خانه و آشپزخانه شیراز 20 10,000 تومان

لوازم خانه و آشپزخانه شیراز 20

%0
  • فارس شیراز

شرکت واحه طراح و مجری ساختمان با مصالح پیش ساخته و پیشرفته lsf

در استان تهران تهران شرق, | انجام پیمانکاری

امکان ساخت ساختمان های مسکونی ،ویلایی ،اداری ،صنعتی ،تجاری ،اضافه بنا برای سکونت دائم همراه با آرامش فقط در 30 روز به صورت کلید تحویل باآخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا با مقاومترین سازه در برابر زلزله ، صوت ،حرارت ، سرما و گرما وبهترین مصالح و هزینه مناسب، مطابق با سلیقه شما .
سازه فولادی سبک که به اختصار به آن سازه ( LSF) گفته می شود از سیستم های مورد تایید مهندسان عمران و دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد که امروزه بدلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در کشورهای انگلستان، امریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و... استفاده می کنند..شرکت واحه با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای در امر ساخت وساز ساختمان بوده و با ارائه الگوهای مختلف در طرح سازه معماری و کمترین زمان اجرا شما را در انتخاب تصمیم صحیح یاری می نماید.
•طراحی: الگوی طراحی معماری بر اساس اقلیم و فرهنگ منطقه و نیاز کارفرما انجام شده و بر همین اساس طراحی با در نظر گرفتن سیستم سازه ای مناسب، سبک، مقاوم و اقتصادی انجام می پذیرد
•اجرا: با استفاده از تیم اجرایی متخصص و آموزش دیده با استفاده از تجهیزات اجرایی و در کوتاهترین زمان ممکن و در نظر گرفتن ایمنی در ساخت پروژه. این سیستم توانایی ترکیب با سیستم های سازه ای دیگر را دارا می باشدو همچنین از موارد مورد استفاده دیگر سازه lsf می توان به اجرای دیواره های جداکننده داخلی - خارجی و اجرای نما با مصالح پیشرفته نیز اشاره نمود.استفاده از lsf وزن سازه را تا پنجاه درصد کاهش می دهد و این بزرگترین امتیاز در برابر زلزله می باشد.عمر مفید ساختمان های lsf کمتر از ساختمان های رایج نمی باشد و حداقل عمر مفید این نوع ساختمان ها 100 سال برآورد شده است.

نحوه کسب اطلاعات بیشتر و سفارش :
شما می توانیداز طریق تلفن ها،ایمیل های شرکت با ما در تماس باشید و جهت مشاهده نمونه کار از وبلاگ www.lsf1saze.blogfa.com بازدید نمایید ،در صورت ارسال پلان معماری، برآورد قیمت دقیق انجام می شود.


lsf ، سقف کاذب ، شرکت های lsf ، پانل ، روش نصب سقف کاذب ، ساختمان ، خانه ، مجری ، طراحی ساختمان ، سازه سبک ، ال اس اف ، سازه های فلزی پیش ساخته ، پیش ساخته ، نوسازی ، باز سازی ، بافت فرسوده ، آپارتمان ، خانه ، ویلا ، فر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا