این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

1
ماساژزوج درمانی اعزام ماسور(آقا،خانم)درهتل ها 500 تومان
1
ماساژ فول بادی 450 تومان

ماساژ فول بادی

%50
  • تهران غرب
5
ماساژور آقا تهران و حومه تماس بگیرید

ماساژور آقا تهران و حومه

%0
  • تهران غرب
7
ماساژ درمانی.ریلکسی.زوج. و اموزش. مدل و.... تماس بگیرید
5
ماساژ درمانی 0 تومان

ماساژ درمانی

%0
  • تهران غرب
5
ماساژ حرفه ای تماس بگیرید

ماساژ حرفه ای

%0
  • تهران غرب

دمنوش به و به لیمو

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

توضیحات
این دمنوش از خانواده دمنوش های گیاهی ترکیبی است که ترکیباتش هم از لحاظ عطر و طعم مورد قبول خانواده های ایرانی است و هم از لحاظ خواص درمانی اثرات فوق العاده ای دارد. با این دمنوش محصولی صد در صد طبیعی و سالم را به رژیم غذایی خانواده خود اضافه می کنید.
خواص به
تجدید و احیای روحیه، از بین برنده افسردگی ناشی از انواع سردردها، تقویت کننده قلب، کبد و معده، مفید برای زخم معده، تحریک کننده اشتها، خلط آور، ادرارآور، کمک به هضم غذا، جلوگیری از التهاب پلک و استراحت چشمان خسته . به این منظور چند تکه به تازه را روی محل درد قرار دهید. از بین برنده بوی بد دهان، خوشبوکردن اتاق، مفید برای کاهش وزن: به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فیبر. اگر قصد افزایش وزن دارید، میوه به را مصرف نکنید. ضد سرطان به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، کمک به پایین آوردن کلسترول خون، کمک به پایین آوردن فشار خون، به دلیل دارا بودن پتاسیم، کاهش خطرات بیماری های قلبی، به خاطر دارا بودن ویتامین C، تحقیقات نشان داده است که میوه به ممکن است خاصیت ضد ویروسی نیز داشته باشند.
خواص لیمو:
یکی از دمنوش های شناخته شده که از دیرباز به خاطر طعم و عطر خوب و خواص مفید آن مقبولیت بسیاری دارد دمنوش به لیمو است. در حقیقت برعکس تصور بسیاری از مردم این دمنوش ترکیب میوه به و آب لیمو نیست، بلکه به لیمو خود درختچه ای دارویی و معطر است که بوی خوشایندی شبیه لیمو دارد و دارای طبیعتی گرم می باشد. برخی از خواص دارویی این گیاه شامل: اثر ضد نفخ، درمان سرماخوردگی، تشنج، کمک به کاهش غلظت خون، کاهش سردرد های میگرنی، کاهش اضطراب و تپش قلب می باشد.
روش مصرف
دقیقاً مثل چای معمولی داخل قوری بریزید تا دم بکشد. بعد از بیست دقیقه یک نوشیدنی فوق العاده گوارا ومفید آماده نوش جان کردن است. هر قاشق مربا خوری از دمنوش برای 6 تا 8 استکان کفایت می کند. بعد از گذشت چند ساعت از دم کردن کیفیت آن کم نمی شود و دلیل آن فرایند زمانبر فرآوری این محصول است که بیش از 24 ساعت طول کشیده و باعث شده است محصول نهایی فوق العاده با کیفیت و گوارا شود.


درمان سرماخوردگی ، ، کاهش اضطراب و تپش قلب ، ، نرم کننده سینه



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا