این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زیبایی و بهداشت در همین محل

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

تقویت مژه و ابرو

در تهران غرب, سردار جنگل | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

اثر بخشی این دارو به این صورت بوده که مواد موثر موجود در ترکیبات این دارو موجب تقویت واستحکام پیاز موی مژه و ابرو شده و مانع از ریزش آن می گردد .

بسیاری از خانم ها تمایل دارند مژه هایی بلند و باریک و سیاه داشته باشند و احتمالا به همین دلیل است که اکثرا از طرفداران پر و پا قرص ریمل هایی هستند که مژه ها را تا حدامکان بلندتر و خوش فرم تر می کنند. ولی در این بین کسانی که مژه های کم پشتی دارند و یا مژه هایشان کوتاه و کم است باید چه کنند؟ تا پیش از این، این افراد سراغ ریمل هایی می رفتند که خرده مژه داشته و یا از مژه مصنوعی برای حل این مشکل زیبایی خود استفاده می کردند ولی باید به این دسته از بانوان خبر خوبی بدهیم که نخستین داروی جدید تقویت رشد مژه مجوز ساخته و تولید شده و به بازار فروش راه یافته است.این تقویت کننده مژه و ابرو از بهترین مواد ساخته شده و باعث استحکام ریشه مژه و ابرو می شود. برای افرادی که از ضخامت، پرپشتی و ظاهر مژه های خود راضی نیستند، بسیار مناسب است. باعث تیره تر شدن موژه ها می شود. همچنین آن هارا بلندتر کرده و عمر طبیعی مژه را طولانی تر می کند. ترکیبات این محصول باعث جلوگیری از ریزش ابرو شده و یکی از بهترین محصولا در این زمینه به شمار می رود.
نحوه مصرف:
یک بار در روز استفاده شود. بهترین زمان مصرف، شب هنگام و قبل از خواب می باشد. در این زمان، محصول مدت زمان بیشتری بر روی پوست می ماند تا جذب بصورت کامل انجام گیرد. در هنگام استفاده، دارو وارد چشم نشود. در صورت ورود به چشم ابتدا با آب فراوان شستشو داده و در صورت تحریک چشم به پزشک مراجعه شود.


افزایش تعداد مژه ها ، بلند شدن مژه ، افزایش ضخامت مژه ، تیره تر شدن مژه ها ،

تهران / تهران غرب / سردار جنگل     زیبایی و بهداشت در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا