این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

اسپری تست و شستشوی دتکتور

در شیراز, مرداویج | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

پیشنهادگروه فنی و مهندسی دراک طراح و مجری سیستم های اعلام حریق به همکاران و استفاده کنندگان از سیستم های اعلام حریق :

محصولات شستشو ، تست و نگهداری دتکتورهای سیستم های اعلام حریق با برند تسترز انگلستان و تجهیزات Solo
دارای استاندارد UL و ULC می باشد.
اسموک سیبر : اولین تست کننده چند منظوره دتکتور در دنیا با طراحی منحصر بفرد خود ضمن عدم به جای گذاری هرگونه رسوب ، دود شبیه سازی کافی را به محفظه دتکتور می رساند.
این محصول ابزاری بسیار ایده آل جهت تست دتکتورهای ترکیبی با سنسورهای چندگانه است. ذرات دود ، و منوکسید کربن توسط این تستی فایر شبیه سازی و تولید میشود .
از مهم ترین و بهترین نقاط قوت این محصول میتوان گفت : اسپری های موجود در بازار را می بایست با وسایل جانبی دیگری مورد استفاده قرار داد ، در حالیکه این تستر به هیچ وسیله جانبی دیگری نیاز ندارد و با استفاده ازاستوانه چند تکه روی آن ، می توان بصورت دستی استفاده نمود که این امر موجب برتری آن نسبت به سایر برندها گردیده است.


اسپری تست سیستم اعلام حریق ، اسپری دود ، اسپری تست دتکتور ، سیستم اعلام حریق در شیراز ، اسپری سولو ، اسپری سیبر ، اسپری تست دود ، اعلام حریق در شیراز ، تستی فایرز ، اسپری شستشوی دتکتور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا