این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130

%0
  • مازندران بابل
انجام و طزاحی و ساخت پروژه های الکترونیک و برنامه نویسی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی وب هاستینگ

برد هوشمند

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات وب هاستینگ

برد هوشمند

برد هوشمند یک تخته وایت برد الکترونیکی تعاملی است که با الفاظی همچون وایت برد هوشمند ، تخته هوشمند، تخته لمسی، تخته برد ، تخته تعاملی، اسمارت بورد معروف است ، هوشمند سازی از سه جزء اصلی تشکیل می شود: برد هوشمند ، ویدئو پروژکتور و رایانه. این برد همزمان با ویدئو پروژکتور و رایانه از طریق کابل usb در ارتباط است. در واقع برد هوشمند با یک ویدئو پروژکتور درارتباط می باشد که به نوبه ی خود به یک کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل است. کاربر می تواند با توجه به دو نوع تکنولوژی برد هوشمند یعنی لمس صفحه برد هوشمند با انگشت ( تکنولوژی لمسی) و یا با استفاده از قلم مخصوص برد تخته هوشمند (تکنولوژی مگنت)، به تمامی برنامه ها، اطلاعات موجود در رایانه خود دسترسی داشته باشد و علاوه بر این، برد تخته هوشمند اجازه ارائه مطالب الکترونیکی از طریق نرم افزارها را به کاربر می دهد.
برد های هوشمند به عنوان یک وسیله کمک آموزشی می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای تخته وایت برد های معمولی و پرده نمایش باشند.

از قابلیت های اخیر این برد امکان نوشتن با ماژیک بر روی صفحه برد تخته هوشمند می باشد که با پارچه نخی قابل پاک شدن است که این قابلت در برد هوشمند میکرونیتس وجود دارد.
http://sportdoorbin.com/%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF.html


برد هوشمند ، خرید برد هوشمند ، فروش برد هوشمند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا