این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی سایت در مشهد تماس بگیرید

طراحی سایت در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
خدمات شبکه -سرور- مجازی سازی-مشاوره-نرم افزار تماس بگیرید
آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز تماس بگیرید

آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز

%15
  • آذربایجان شرقی تبریز
طراحی سایت چند زبانه در پایین ترین قیمت 0 تومان

طراحی سایت چند زبانه در پایین ترین قیمت

%0
  • تهران تهران شمال
 سئو سایت در اصفهان تماس بگیرید

سئو سایت در اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
کرم RF لیفت صورت و بدن فانو، انتخاب شماره یک حرفه ای هاست! 22,800,000 تومان
کیبورد فراسو مدل fcr_2880 تماس بگیرید

کیبورد فراسو مدل fcr_2880

%0
  • تهران تهران مرکز

وب هاستینگ در همین محل

جدیدترین آگهی وب هاستینگ

آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز

در تهران غرب, صادقیه | آگهی های خدمات وب هاستینگ

شرکت گروه شبکه آوا سرور در آدرس AVASERVER.COM دارای ۸ سال سابقه حرفه ای در عرضه میزبانی وب ، ارائه دهنده سرویس های وب هاستینگ ، نمایندگی هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی می باشد .

وب هاستینگ لینوکس آوا سرور : با بالاترین سطح امنیت و کیفیت، مخصوص کسانی که حرفه ای می اندیشند ، مناسب برای میزبانی سایت ها و پرتال های PHP / MYSQL / HTML با به روزترین نسخه ها و دارای مجهزترین کنترل پنل Cpanel/WHM می باشد .

وب هاستینگ ویندوز آوا سرور : با بالاترین سطح امنیت و کیفیت، مناسب برای میزبانی سایتهای ASP.Net 4.5 & 3.5 & 2.0 HTML و بانک اطلاعاتی SQL server 2012 و IIS 8,7.5دارای URL Rewrite و External Cacheودارای به روزترین نرم افزار های سرور های ویندوز دارای معتبرترین کنترل پنل ویندوزی جهان Parallel Plesk (Odin) می باشد .

نمایندگی هاست های ویندوز و لینوکس با کنترل پنل های Parallel Plesk (Odin) و Cpanel/WHM با سطح دسترسی بالا برای نمایندگان و قابلیت ایجاد DNS اختصاصی برای هر نماینده هم می باشد .

سرویس ثبت دامنه : در آوا سرور در بهترین و معتبرترین ثبت کننده دامنه Resello (Publicregisterydomains) در جهان صورت می گیرد و همچنین آوا سرور نماینده دامنه های ایران در Nic.ir می باشد و به محض پرداخت به صورت آنی فعال می شود و پنل اختصاصی به شما ارائه می شود .

سرور های مجازی آوا سرور : با به روز ترین و حرفه ای ترین تکنولوژی های مجازی سازی ارائه می شوند و در کشور های آمریکا ، امارات ، ایران ، هلند ، آلمان قابل ارائه می باشند سرویس سرور های مجازی آوا سرور از برترین تکنولوژی های مجازی ساز بهره می برد ، که ESXi/ESX 6.0 با قدرت Vmware می باشد.

سرور اختصاصی آوا سرور : ارائه سرور اختصاصی در بهترین مراکز داده جهان در کشور های آمریکا ، امارات ، هلند ، فرانسه ، آلمان با رفع تمامی مشکلات تحریمی …

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از سرویس های آوا سرور به سایت AVASERVER.COM مراجعه فرمایید.


طراحی وب ، هاست ، لینوکس ، ویندوز ، سرور مجازی ، آوا سرور

تهران / تهران غرب / صادقیه     وب هاستینگ در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا