این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

فروش مخزن تحت فشار در اصفهان تماس بگیرید

فروش مخزن تحت فشار در اصفهان

%0
  • اصفهان
1
دستگاه تصفیه اب صنعتی RO ودریایی تماس بگیرید

دستگاه تصفیه اب صنعتی RO ودریایی

%0
  • تهران مرکز
لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی تماس بگیرید
دستگاه زلال سازی آب تماس بگیرید

دستگاه زلال سازی آب

%0
  • تهران مرکز
ممبران  4 اینچ و 8 اینچ تماس بگیرید

ممبران 4 اینچ و 8 اینچ

%0
  • تهران مرکز
تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر تماس بگیرید

تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر

%0
  • تهران غرب
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید
تابلو انشعاب اب (جعبه کنتور دیواری) 0 تومان

چربیگیر پلی اتیلن

در استان تهران تهران شرق, | آب و فاضلاب

(چربی گیر های پلی اتیلنی فراز تجهیز راویس)
چربی و روغن ها یکی از آلاینده های معمول در انواع فاضلاب ها هستند. دربرخی موارد مقدار چربی و روغن ها آنچنان بالاست که استقرار یک سیستم حذف روغن وچربی ها (چربی گیر پلی اتیلن) ضرورت پیدا می نماید. معمولاً فاضلاب های نظیر فاضلاب های تولیدی آشپزخانه ها، رستوران ها، کارواش، قالیشویی و واحد پیکینگ درصنایع فولاد دارای چنین وضعیتی هستند. به سبب کارایی و هزینه کم ، روش شناور سازی ثقلی(چربی گیر پلی اتیلن) ، امروزه در اغلب موارد از این روش (چربی گیر پلی اتیلن) برای حذف چربی و روغن ها از فاضلاب استفاده می شود.این روش (چربی گیر پلی اتیلن) نوعی روش فیزیکی تصفیه فاضلاب است که طی آن نیاز به هیچ گونه تجهیزات الکترومکانیکالی وجود ندارد. از آنجا که وزن مخصوص روغن و چربی ها کمتر از فاضلاب و در حدود 9/0 گرم بر سانتیمتر مکعب است، این ذرات تمایل به شناوری بر روی سطح فاضلاب ورودی به داخل چربی گیر پلی اتیلن را دارند. به منظور انجام این فرایند تنها لازم است که یک محیط آرام و بدون اغتشاش (چربی گیر پلی اتیلن) برای فاضلاب فراهم گردد. بنابراین چربی گیرهای پلی اتیلنی با توجه به همین اصل ساده و در عین حال کلیدی طراحی و ساخته می شوند.

www.ftrgroup.ir
09103075651
88661260


چربی گیر تصفیه فاضلاب بی هوازی ، چربی گیر دوجداره پلی اتیلن ، چربی گیر پلی اتیلن ، کارخانه چربی گیر پلی اتیلن ، کارخانه چربیگیر پلی اتیلن ، چربیگیر فراز تجهیز راویس ، چربی گیر فراز تجهیز راویس ، قیمت چربیگی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا