این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کنترل دور موتور AC در اصفهان

در استان اصفهان اصفهان, | اتوماسیون صنعتی

شرکت میکروکنترل اصفهان
تولیدکننده دستگاههای اینورتر ( درایو موتورهای الکتریکی )
شرکت میکروکنترل اصفهان دارای بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی و تولید دستگاههای کنترل سرعت موتورهای AC از 7.5Kw تا 355Kw در صنایع مختلف مانند نساجی ، آب و فاضلاب، نفت و پتروشیمی ، فولاد ، سیمان ، چاپ و بسته بندی و .... می باشد.

استفاده از اینورتر یا درایو جهت راه اندازی موتورهای الکتریکی علاوه بر کنترل سرعت باعث کاهش مصرف انرژی الکتریکی ، حذف ضربه ها ی مکانیکی و شوکهای جریانی در هنگام راه اندازی می گردد و جریان راه اندازی موتور که با سیستم متعارف ستاره مثلث تا حدود 6 برابر جریان نامی موتور می باشد را به کمتر از جریان نامی کاهش داده و باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش دیماند و افزایش طول عمر موتور می گردد.


کنترل دور موتور ac ، درآیو ac در اصفهان ، دور متغیر ac در اصفهان ، فروش کنترل دور موتور در اصفهان ، تولید کننده دور متغیر در اصفهان ، فروش درایو ac ، فروش دستگاه دور متغیر ac در اصفهان ، فروش دور متغیر a



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا