این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی وب هاستینگ

پایان نامه مدیریت

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات وب هاستینگ

انجام مقاله و پایان نامه مدیریت و MBA
ما در موسسه موسسه شریف به دنبال کمک به آموزش و مشاوره در زمینه رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری می باشیم که بتوانیم کمکی در راستای پیشبرد مسائل مدیریتی انجام داده باشیم.
نرم افزارهای پرکاربرد که در این موسسه جهت انجام کارهای پایان نامه ای زیاد استفاده می شود: lisrel، smartpls، amos می باشد.
Liserl , amos به عنوان نسل اول نرم افزارهای پرکاربرد در معادلات ساختاری محسوب می شود. در حالی که pls ها نسل بعدی این نوع معادلات می باشند.
تصمیم گیری چندمعیاره:
از آنجا که امروزه محیط اطراف سازمان¬ها محیطی کاملاً متغیر و پیچیده می باشد و عوامل زیادی در تصمیم مدیران تاثیرگذار می باشد, باعث شکل گیری شکل جدیدی از نرم افزارها در مدیریت شد که بسیار پرکاربرد می باشد. این نرم افزار در حوزه مدیریت به دو بخش تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) و تصمیم گیری چندهدفه(MODM) تبدیل می شود. در ذیل چند نرم افزار پرکاربرد این مجموعه که در موسسه شریف یار بسیار پرکاربرد می باشد و متخصصان ما برای انجام تحقیقات به این موارد بسیار تاکید دارند آورده شده است.
AHP
Fuzzy AHP
ANP (Analytic Network Process)
SAW (Simple Additive Weighted)
TOPSIS(Technique for Order Preference by Similarity to Ideal Solution)
راه های ارتباطی با موسسه شریف یار متشکل از فارغ التحصیلان ارشد و دکتری این رشته
تلفکس: 66572810 (10 خط ویژه)
http://sharifyar.com
آدرس: تهران، میدان انقلاب، جمالزاده شمالی، نرسیده به چهارراه نصرت، پلاک 308، طبقه دوم، واحد 4


پایان نامه مدیریت ، پایان نامه mba ، انجام پایان نامه ارشد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا