این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
نرم افزار تماس خودکار voip 9,900,000 تومان

نرم افزار تماس خودکار voip

%30
  • اصفهان اصفهان

آگهی های مرتبط

1
نرم افزار تماس خودکار voip 9,900,000 تومان

نرم افزار تماس خودکار voip

%30
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی کامپیوتر

آموزش سیستم تلفنی استریسک

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش کامپیوتر

شرکت MiniaTel با بهره گیری از دانش و تجارب نیروهای فنی خود در زمینه مشاوره ، طراحی و پیاده سازی موفق سیستم های تلفنی مبتنی بر IP و باتوجه به نیاز به آموزش علمی و کاربردی این نوع سیستم ها در کشور ، اقدام به برگزاری دوره های تخصصیVOIP از جمله شبکه های تلفنی مبتنی بر Asterisk در لابراتواری مجهز نموده است . مجموعه کاملی از تجهیزات مورد نیاز برای آموزش هر دانشجو شامل دو عدد تلفن IP ، کارت های تلفنی آنالوگ و ماژول های مرتبط برای ارتباط با تلفن های آنالوگ و خطوط شهری ، کارت های تلفنی E1 ، تلفن آنالوگ ، امکان برقراری ارتباط با خطوط PSTN مخابراتی و … را فراهم نموده است . آموزش از ابتدا در محیط آزمایشگاهی با کلیه تجهیزات مورد نیاز طبق سرفصل رسمی بین الملی شرکت Digium و توسط اساتیدی مجرب که دارای مدارک بین المللی مرتبط از جملهCisco Voice و Digium Certified Asterisk Professional نیز می باشند ارائه شده و دانشجویان کلیه مراحل راه اندازی ، تست و رفع عیب سیستم تلفنی استریسک را به صورت انفرادی در این دوره ها تجربه می کنند .
با توجه به حجم مطالب و در نظر گرفتن بهترین روند یادگیری ، آموزش سیستم استریسک در دو دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار میشود . بعد از گذراندن موفق این دوره ها دانشجویان قادر خواهند بود شبکه تلفنی سازمان خود را به طور علمی طراحی ، شعبه های مختلف سازمان را از طریق آی پی به یکدیگر متصل کرده و هزینه مکالمات خود را به طور قابل توجهی پایین آورند . منوی صوتی خوش آمدگویی را طراحی و پیاده سازی کنند و نحوه ارتباط با خطوط شهری آنالوگ و E1 را فرا می گیرند ، طراحی اولیه سیستم هایی پاسخگوی تلفنی نظیر تلفنبانک

نحوه شنود و ضبط مکالمات و نحوه فعالسازی امکانات متنوعی نظیر کنفرانس صوتی ، ذخیره ریزمکالمات ، فعالسازی صندوق صوتی یو … از جمله مباحث این کمپ های آموزشی است . برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها شامل سرفصل های هر دوره ، مدت زمان ، نحوه برگزاری و… ادامه مطلب را مشاهده بفرمایید یا با شماره تلفن ۴۴۲۶۷۵۱۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .


آموزش سیستم تلفنی استریسک ، ، استریسک ، Asterisk ، آموزش استریسک ، آموزش VOIP


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا