این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فرصتهای دانشجویی

تحصیل در اسپانیا

در استان تهران تهران مرکز, | فرصتهای دانشجویی

طول دوره تحصیل در اسپانیا در مقطع دکترا بین ۳ تا ۵ سال می باشد زبان تحصیل در اسپانیا انگلیسی است و از زمانی که اخذ پذیرش شما صورت پذیرد و ویزا از طرف سفارت صادر گردد دانشجو می تواند تحصیل در اسپانیا را آغاز نماید.
دانشجو می تواند۲۰ ساعت در هفته کار دانشجویی انجام دهد و برای دانشجویان مقطع دکترا امکان کار در محیط دانشگاه وجود دارد، و فرد از بیمه دانشجویی در دوران تحصیل در اسپانیا بهره مند می باشد.

امکان گرفتن بورس تحصیلی وجود دارد در صورت داشتن معدل بالای ۱۶ و نداشتن فاصله تحصیلی بیش از ۳ سال از شرایط مهم جهت گرفتن بورس می باشد .

هزینه تحصیل در اسپانیا در مقطع دکترا سالیانه ۵۰۰ یورو می باشد و هزینه زندگی دانشجویی از ۴۵۰ یورو به بالا شروع می شود.
تحصیل دراسپانیا – مقطع کارشناسی ارشد
طول دوره تحصیل در اسپانیا در مقطع ارشد به سه دوره متفاوت تقسیم می گردد دوره یکساله ۶۰ واحد درسی ودوره یکسال و نیم ۹۰ واحد درسی و دوره ۲ ساله ۱۲۰ واحد درسی می باشد و هزینه تحصیل در اسپانیا در مقطع ارشد برای هر واحد هر واحد درسی از ۳۰ تا ۷۰ یورومتفاوت می باشد که در رشته های تحصیلی فنی و مهندسی – علوم پایه و علوم انسانی متفاوت است.

زبان تحصیل انگلیسی و اسپانیایی است که اخذ پذیرش بدون داشتن مدرک زبان صورت می گیرد و زمان شروع کلاس ها شهریور و اسفند ماه می باشد.
دانشجو می تواند ۲۰ ساعت در هفته کار دانشجویی در دانشگاه انجام دهد و از بیمه دانشجویی در دوران تحصیل در اسپانیا بهره مند باشد .

هزینه زندگی دانشجویی از ۴۵۰ یورو به بالا شروع می شود.

اگر متقاضی تمایل داشته باشد در رشته MBA نیز مدرک بگیرد میتواند از ابتدا دو سال درس بخواند به جای ۱۳۰۰ یورو میبایست ۱۰۹۲ یورو بپردازد که در ابتدا ۱۰۰۰ یورو و مابقی به صورت ماهیانه و در اقساط ۲۰ ماه قابل پرداخت میباشد .

در این کالج ها امکان کار صد در صد دانشجویی وجود دارد یعنی دانشجو ها توسط دانشگاه به شرکت های تحت قرارداد با دانشگاه فرستاده میشوند که ماهیانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو نیز پول دریافت می کنند . لازم به ذکر است که این کارها در ارتباط با رشته تحصیلی دانشجو می باشد.


تحصیل در اسپانیا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا