این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
شرکت حفاری ابان دشت تماس بگیرید

شرکت حفاری ابان دشت

%0
  • خراسان مشهد

آگهی های مرتبط

1
شرکت حفاری ابان دشت تماس بگیرید

شرکت حفاری ابان دشت

%0
  • خراسان مشهد
تجهیزات معدنی و حفاری تماس بگیرید

تجهیزات معدنی و حفاری

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران تهران مرکز
ارائه خدمات فیبرنوری تماس بگیرید

ارائه خدمات فیبرنوری

%0
  • فارس شیراز
پیکور بادی چکش بادی تماس بگیرید

پیکور بادی چکش بادی

%0
  • تهران تهران مرکز
میکروپایل.آزمایش بتن.ساخت سازه.خدمات ژئوتکنیک تماس بگیرید
تائیدیه چاه ارت و سیستم ارتینگ جهت صنایع غذایی و دارویی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی معدن

چراغ تونلی چراغ معدنی تماس بگیرید

چراغ تونلی چراغ معدنی

%0
  • تهران مرکز
تجهیزات معدنی و حفاری تماس بگیرید

تجهیزات معدنی و حفاری

%0
  • تهران مرکز
پیکور بادی چکش بادی تماس بگیرید

پیکور بادی چکش بادی

%0
  • تهران مرکز
فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم تماس بگیرید

مصارف میکا ، زمین کاو

در استان تهران تهران مرکز, | معدن

مصارف میکا ، زمین کاو
از بین کانی های میکا، میکای موسکوویت به خاطر خواص فیزیکی، شیمیایی، حرارتی و مکانیکی استثنایی که دارد، در صنعت کاربرد فراوان دارد. میکای ورمیکولیت و فلوگوپیت هم مانند میکا مسکویت از اهمیت برخوردار هستند. از میکای بیوتیت به ندرت در مصارف صنعتی استفاده می شود.
میکای موسکوویت نوع صفحه ای در الکترونیک(خازن ها و لامپ ها)، ساختن ورقه 84 و همچنین به دلیل خاصیت دی الکتریک آن در ساخت لوازم عایق حرارتی و الکتریکی کاربرد دارد. به علت مقاومت بالای حرارتی و شفاف بودن آن، در پنجره های کوره های الکتریکی از میکای مسکویت بهره می گیرند.
میکا ی موسکوویت نوع پولکی بیشتر برای ساختن صفحه های میکایی به کار می رود. مصارف بیشتر میکا موسکوویت پولکی عبارتند از : پرکننده در سیمان، آسفالت و رنگ، تزیین بتن، جلوگیری از گیرکردن مته ها به هنگام حفاری، و نوع بسیار دانه ریز میکا مسکویت برای بالا بردن مقاومت رنگ در برابر رطوبت، چسبندگی و فرسایش به کار می رود.
میکای ورقه ای با کیفیت بالا، عمدتاٌ میکای مسکویت، در بسیاری از صنایع خصوصاٌ الکتریسیته به کار می رود. این امر به دلیل آن است که این کانی(میکا مسکویت) دارای مقاومت دی الکتریک بالاست. همچنین استفاده از این کانی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. از دیگر مشخصه های میکا مسکویت حساسیت الکتریکی بالا و ضریب حرارتی پایین می باشد.علاوه بر این خصوصیات، میکا در دمای بالا مقاوم باقی می ماند.
پنجره هایی که از میکا ساخته می شود دارای مقاومت مکانیکی بالایی هستند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند. انواع میکا دارای ضریب دی الکتریک بین 5 تا 7 است. به طوریکه ازآن می توان در ساختن خازن استفاده کرد. خواص الکتریکی و مکانیکی بالای میکا همراه با چسبندگی کم و همچنین توانایی دور کردن گرما از خود باعث شده است که از آن در ساختن ترانزیستور استفاده شود و از میکا ها با ضخامت 1/0 میلی متر برای ساختن پوشش برای سیم ها استفاده می شود. کاربرد این سیم ها بیشتر در مبدل های الکتریکی است، که باعث کوچک تر شدن و سبک تر شدن آنها می شود.
مقاومت بالای میکا درمقابل گرما، چگالی کم میکا و مقاومت مکانیکی بالای آن باعث شده است که از آن در ساختن مقاومت های الکتریکی استفاده شود. همچنین میکا، به دلیل بالا بودن کیفیت در تولید لیزرهای هلیوم نئون فیلترهای اپتیکی مخصوص، آسترها و پوشش برای شیشه هایی که باید فشار بالای بخار را تحمل کنند، ساخت دیافراگم برای وسایل تنفس اکسیژن، وسایلی جهت ردیابی و همچنین وسایلی برای سنجش گرما استفاده می شود.
تحقیقات و آزمایش های اخیر نشان داده است که از میکا می توان در ساخت محدوده وسیعی از وسایل مانند ساختن پره های پنکه های هوایی، ساخت داشبورد ماشین و کف پوش استفاده کرد. همچنین از آن به عنوان جانشینی برای آزبست در ساخت ترمز ماشین استفاده می شود.
جایگزین ها
میکا را به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی که دارد، در بسیاری از مصارف صنعتی استفاده می کنند و شاید بتوان گفت که جایگزینی برای آن وجود نداشته باشد. اما در بعضی موارد شن و تالک به جای آن مورد استفاده قرار می گیرند (مانند پوشش سقف ها). از فایبر گلاس در موارد محدودی به جای میکا در ساختن پلاستیک های مخصوص استفاده می شود.
میکا،حفاری، دی الکتریک، mica
http://www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن : 3-88385541-021
فکس: 88385096-021


میکا ، حفاری ، دی الکتریک ، mica ، میکا ، حفاری ، دی الکتریک ، mica ، میکا ، حفاری ، دی الکتریک ، mica


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا