این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
طراحی نیلینگ و انکراژ (میخ کوبی و مهار) تماس بگیرید
اجرای سنگ لاشه فروش سنگ لاشه 0 تومان

اجرای سنگ لاشه فروش سنگ لاشه

%0
  • تهران مرکز
پیمانکاری عایق ژئوممبران جمشیدنهال 0 تومان
اجرای فونداسیون سوله استخر تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله استخر

%0
  • لاهیجان
1
اجرای فونداسیون سوله تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله

%0
  • کرج
خدمات نقشه برداری با مهر و امضای کارشناس رسمی-UTM تماس بگیرید
طراحی پی سازه های خاص و ماشین آلات تماس بگیرید

طراحی پی سازه های خاص و ماشین آلات

%0
  • تهران شمال

قیمت پنجره upvc

در استان تهران تهران جنوب, | آگهی های خدمات ساختمانی

1- نحوه محاسبه و برآورد قیمت پنجره upvc چگونه است ؟

اجزاء تاثیر گذار در قیمت شامل خم پروفیل،شیشه دوجداره،یراق آلات،رنگ پروفیل،بازشو پنجره upvc،گالوانیزه،توری،هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره upvc بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره upvc خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید (با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .

– نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟

تمامی محاسبات از قبیل قیمت پنجره upvc ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
3 – کلیه هزینه ها در ساخت و نصب پنجره upvc شامل چه مورادی است ؟

قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره upvc ، شیشه ( تک جداره یا دوجداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم آهنی ، کندن درب و پنجره های قبلی در پروژه های تعویضی ، آهنگری و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.قیمت پنجره upvc تا اردیبهشت سال 94 همچنان تغییر نکرده است.
4 – نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟

در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .

5 – قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟

قیمت یراق آلات درب upvc و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوها موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.

6 – آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟

کلیه محصولات گروه پنجره وین بست دارای ضمانت نامه کتبی کالا میباشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش پنجره upvc از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی برندها شناخته شده در این صنعت مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت این برندها و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد

7 – چگونه متوجه شویم براورده قیمت پروژه پنجره upvc ما به درستی ارزیابی شده است ؟

بزودی . . . .

8 – بهترین و مطمعن ترین روش برای برآورد قیمت پنجره های ما چیست ؟

در حال آماده سازی . . .

9_ نحوه محاسبه درب و پنجره های با اشکال و زوایایه خاص ، پنجره و شیشه خم ، پنجره هلال و شیشه محدب ؟

قیمت پنجره upvc
فکر میکنم بحث قیمت نیز از اساسی ترین بحث ها در فروش درب و پنجره میباشد و براورد اولیه آن برای مشتریان هائز اهمیت است
ما در گروه درب و پنجره وین بست به دو روش قیمت را براورد میکنیم
روش اول:محاسبه بر حسب متر طول(محیط پنجره)
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی
جمعا 8 متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 20 درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود
روش دوم:محاسبه در متراژ مربع
این روش که محاسبه آن آسان تر از روش اول است به این شکل میباشد که اگر ما یک پنجره در ابعاد ا متر ارتفاع و 1 متر عرض داشته باشیمطول ضرب در عرض مساوی با یک متر مربع. حالا ما برحسب نیاز شما ، برند پروفیل ، نوع شیشه و یراق آلات شما عددی رو در نظر میگیریم که ضریب آن عدد در ضریب طول و عرض ، قیمت بدست می آیداگر قیمت را در متراژ واحد(متر مربع) در نظر بگیریم ابعاد کوچک و بزرگ پنجره های ما اختلاف قیمت زیادی پیدا خواهند کرد و به همین منظور است که براورد هزینه در متر مربع همیشه کامل نیست.


قیمت پنجره upvc


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا