این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر تماس بگیرید

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر

%0
  • تهران تهران مرکز
تولید و فروش انواع پرچمهای لمینتی یک رو و دورو و مخروطی تماس بگیرید
فهیم گرافیک ( طراحی / عکاسی تبلیغاتی / چاپ ) تماس بگیرید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

خدمات چاپ بنر و... آفاق مهتاب تماس بگیرید
1
چاپ رادیکال 1,000 تومان

چاپ رادیکال

%0
  • اصفهان
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

تقویم رومیزی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

امیر پرینت با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و بیش از دو دهه تجربه موفق در عرصه چاپ وتبلیغات؛ مجری و مشاور تبلیغات بسـیاری از شرکت ها، سـازمان های دولتی و خصوصی‌، با زمینه های فـعالیت گــوناگون می باشد. همچنین‌، این گروه تجربه هایی موفق در زمینه طراحی‌، چاپ‌، تهیه سررسید، تقویم و دفتر تلفن تبلیغاتی برای شرکت ها و سازمان های بسیاری را دارد.
تقویم رومیزی یکی از روش های موثر تبلیغاتی است. زیرا که در اغـلب ادارات و شرکت ها به ندرت میزی را پیـدا می کنید که یک تقویم رومیزی تبلیغاتی روی آن یافت نشود. یکی از محاسن تقویم رومیزی برای شـخص استفاده کننده آن است که بدون نیاز به ورق زدن می تواند در یک نگاه کل روزهای ماه را مرور و به برنامه ریزی امور بپردازد. همچنین مزیت تقویم رومیزی برای شرکت هدیه دهنده آن است که با حک لوگو بر روی تقویم و یا داخل صفحات آن می تواند حضوری مستمر و موثر در مرکز توجه شخص استفاده کننده از تقویم رومیزی و مراجعین وی داشته باشد.
تقویم رومیزی تقریبا در تمام موارد بصورت ماه شمار طراحی می شود. بدین معنی که هر ماه در یک برگ از آن چاپ شده و پشت آن برگ ، تصاویر تبلیغاتی و یا تصاویر زیبای منتخب تولید کننده چاپ می شود. این مجموعه با دارا بودن واحد طراحی، لیتوگرافی، چاپخانه مجهز و صحافی مکانیزه هدف اصلی خود را ارائه محصولاتی با کیفیت و مطلوب تر از گذشته می داند.


خرید سررسید ، سررسید سال ۱۴۰۰ ، خرید سررسید سال ۱۴۰۰ ، تقویم رومیزی ، چاپ سررسید ، سررسید به انگلیسی ، تقویم ۱۴۰۰ ، سالنامه ۱۴۰۰ ، تقویم و تاریخ آنلاین ، تقویم سال ۱۴۰۰ ، لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ ، دانل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا