این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر لباسشویی در ارومیه تماس بگیرید

تعمیر لباسشویی در ارومیه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه
https://samtakservice.com/ لوازم خانگی سام تک سرویس تماس بگیرید

https://samtakservice.com/ لوازم خانگی سام تک سرویس

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران تماس بگیرید

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

%20
  • تهران تهران شمال
نصاب لوازم خانگی _منزل تماس بگیرید

نصاب لوازم خانگی _منزل

%0
  • تهران تهران مرکز
پخش ظروف هتلی با چاپ لوگو 0 تومان

پخش ظروف هتلی با چاپ لوگو

%0
  • تهران تهران جنوب
میکسر صنعتی * همزن صنعتی * تصفیه اب صنعتی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی برقی و گازی

چراغ قوه یو وی UV تماس بگیرید

چراغ قوه یو وی UV

%0
  • تهران غرب
نمایندگی استیل البرز ارومیه 0 تومان
نازل کرتین استخری 0 تومان

نازل کرتین استخری

%0
  • تهران مرکز
چراغ استخری تماس بگیرید

چراغ استخری

%8
  • تهران مرکز
کولرگازی(اسپیلت)کینگ هوم 0 تومان

کولرگازی(اسپیلت)کینگ هوم

%0
  • تهران شمال
فروش باتری کملیون تماس بگیرید

فروش باتری کملیون

%0
  • مشهد
دستگاه تصفیه هوا XPELAIR تماس بگیرید

دستگاه تصفیه هوا XPELAIR

%0
  • مشهد
جارو رباتیک NOVA RS 800 تماس بگیرید

جارو رباتیک NOVA RS 800

%0
  • مشهد

ماشین ظرفشویی

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

ماشین ظرفشویی ها در مدلهای کوچک استاندارد، توکار و مجزا به فروش میرسند و شما میتوانید با توجه به محلی که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، تعداد نفرات خانواده و همچنین سلیقه خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی ها ارزان ، دارای مخزنی از جنس پلاستیک و مدلهای گران قیمت تر، مخزنی از جنس فولاد ضدزنگ (اصطلاحا استیل) دارند. جنس استیل از زنگ زدگی، رسوب و لک شدگی جلوگیری میکند. در استفاده از مدلهایی با مخزن استیل، از مواد شوینده دارای سفید کننده استفاده نکنید.

شما باید این قسمت را به دقت بررسی کنید تا از مناسب بودن اندازه قفسه ها با بشقابها، عمق قابلمه ها، کاسه ها و خلاصه بیشتر ظروف خود اطمینان حاصل کنید. شاید ظروفی داشته باشید که در هیچ ماشین ظرفشویی جا نشوند، در چنین مواردی باید قبول کنید که یکی دو قطعه از ظروف را دستی بشویید.

بعضی از ماشین ظرفشویی ها دارای سه قفسه هستند که ممکن است اندازه بشقابها یا عمق ظروف گودی که در آن قرار میدهید را محدود کنند. اکثر ماشینها دو طبقه قفسه دارند و گاهی دارای قابلیت شیب دار قرار گرفتن نیز هستند همچنین بعضی از مدل های جدید قفسه هایی با قابلیت تغییر ارتفاع هستند.

ماشین ظرفشویی ها میزان آب متفاوتی مصرف میکنند که البته هرچه ماشین ظرف شویی پیشرفته باشد، مقدار آب مصرفی آن کمتر خواهد بود ولی در کل مقدار آب مصرفی دستگاه یک شوم مقدار آبی است که با شستن دستی ظرف مصرف میشود. لطفا برای اطمینان یافتن از مقدار مصرف آب، مدلهای مختلف و مقدار مصرف آنها را بررسی کرده و یا از فروشنده بپرسید.

بعضی مدلهای ماشین ظرفشویی دارای آسیابی مخصوص هستند که خرده های غذا را آسیاب کرده و همراه با آب بیرون میفرستد. اما مدلهای دیگر این دستگاه چنین آسیابی ندارند و ظروف باید قبل از قرار داده شدن در آن با دستمالی مرطوب پاک شوند.

بعضی مدلهای ماشین ظرفشویی دارای حسگرهایی هستند که با عبور دادن شعاع نور از میان آب و اندازه گیری شفافیت آن، میزان کثیفی آب را تشخیص داده و زمان خالی شدن و تعویض آب را مشخص میکند.

تقریبا تمام ماشین ظرفشویی ها به آب گرم متصل میشوند. آب گرم منزل معمولا در درجه ۴۸ تا ۵۵ درجه سانتیگراد تنظیم میشود. ماشینهای ارزانتر از همین دمای آب استفاده میکنند و ماشینهای گرانتردارای سیستم گرم کننده هستند. برای شسته شدن چربی و پاک شدن مواد شوینده، دمای آب باید ۶۰ درجه باشد. از طرفی داغ بودن آب نیاز به خیس کردن و آب کشی مکرر را از بین برده و در مصرف آب صرفه جویی خواهد نمود. مدلهای جدیدتر، ظروف را با آب داغ شسته و با آب سرد آب کشی میکند تا در مصرف برق نیز صرفه جویی شود.

تمام ماشین ظرفشویی ها دارای سه برنامه شستشو هستند : سبک، معمولی و سنگین. برنامه های دیگر شامل شستشوی ظروف چینی/کریستال، قابلمه، خیس کردن، صرفه جویی در انرژی و شستشوی کوتاه هستند. مدلی را انتخاب کنید که بدون داشتن خواص اضافه که تنها موجب گرانتر شدن آن میشود، نیازهای شما را هم برطرف کند.

بازوهای شوینده ای که در دستگاه تعبیه شده اند دارای سوراخهایی هستند که آب با فشار از آن خارج میشود. سوراخهای ریزتر کار شستشو را بهتر انجام میدهند.

ماشین ظرفشویی ها دارای خشک کن، برق زیادی مصرف میکنند. اما مدلهایی که مخزن استیل دارند، به دلیل اینکه مخزن حرارت را نگه میدارد، خشک شدن عادی ظروف را تسریع میکنند.

ماشین ظرفشویی ها کمی سرو صدا ایجاد می کنند که از گردش موتور، فشار آب و…ایجاد میشود. اگر دستگاهی که انتخاب میکنید دارای دیواره های عایق کاری شده باشد، صدای مزاحم آن تا حد زیادی برطرف خواهد شد.


ماشین ظرفشویی ، ماشین ظرف شویی ، ظرفشویی ، خرید ماشین ظرفشویی ، فروش ماشین ظرفشویی ، قیمت ماشین ظرفشویی ، ماشین ظرفشویی پاکشوما ، ماشین ظرفشویی ایرانی ، انواع ماشین ظرفشویی ، ماشین ظرفشویی با بخار ، ماشین ظرفشو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا