این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

فروش یو پی اس ، استابلایزر و باتری یو پی اس تماس بگیرید
خرید و فروش یو پی اس، استابلایزر و باتری یو پی اس تماس بگیرید
ساختمان ال اس اف lsf تماس بگیرید

ساختمان ال اس اف lsf

%0
  • فارس شیراز

جدیدترین آگهی خدمات SMS

سامانه پیام کوتاه کاوش

در استان خراسان سبزوار, | خدمات SMS

سامانه خدمات ارزش افزوده و پیام کوتاه کاوش (طرف قرارداد رسمی مجمع پیام کوتاه کشور)
مجموعه خدمات فنی مهندسی کاوش رایانه در سال 1383 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات توسط جمعی از متخصصین و فعالان آن حوزه تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به جهت کسب تجربه و خدمت به کشور عزیزمان پیموده است.
هم اکنون این مجموعه شامل شش واحد جداگانه: طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری، سخت افزار، خدمات پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری، برنامه نویسی و طراحی سایت و خدمات ارزش افزوده پیام کوتاه می‏باشد که با گردآوری این بخش ها تحت نامی یکسان، سعی در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها، نهادهای دولتی، شرکت های خصوصی و اشخاص دارد.
واحد پیام کوتاه این مجموعه طی قراردادی رسمی با مجمع پیام کوتاه کشور، به عضویت یکی از هشت نماینده انحصاری مجمع پیام کوتاه درآمده است.
اکنون این واحد دارای وبسرویس تمام اپراتورهای پیام کوتاه بوده و خدمات آن‏ها را به صورت انحصاری یا اشتراکی ارائه می‏نماید.
این سامانه پیش‏تر در زمینه ارائه خدمات نمایندگی سامانه خدمات ارزش افزوده پیام کوتاه فعالیت می‏کرده است ولی با توجه به نیاز روز و فعالیت‏های انجام گرفته در فضای مجازی، اقدام به ارائه پنل‏های کاربری به صورت آزاد و عمومی نموده است.
با توجه به اینکه مجموعه، طرف قرارداد رسمی مجمع پیام کوتاه می‏باشد، امکان ارائه تعرفه بسیار متعارف و پایین‏تری نسبت به دیگر رقبا برای آن به وجود آمده است.
همچنین ارائه تخفیفات و طرح‏های اصلی و جانبی متفاوت موجب شده است کاربران بسیاری به سوی این سامانه جذب شده و از خدمات حداکثری آن استفاده نمایند.
تخفیفات اولیه بر روی پنل‏های کاربری، مشمول سازمان‏ها و نهادهای دولتی، شرکت‏ها، گروه‏ها و هیئات مذهبی – فرهنگی و هنری، تشکل‏های خاص و عام و موسسات آموزشی و پرورشی، خیریه، مالی و اعتباری، تبلیغاتی و خدماتی (با شرایط خاص) میشود.
این مجموعه تخفیفات ویژه‏ای برای گروه‏ها و مجموعه‏های استارتاپ (نوپا)، همایش‏ها، کنفرانس‏ها و سمینارها به صورت اسپانسری و یا حمایتی در نظر خواهد گرفت. (در تمام زمینه‏های فعالیتی مجموعه)
مدیریت : مهندس کمال الدین رجایی(کارشناس ارشد فناوری اطلاعات)
تلفن تماس : 05144411986 _ 09153715089
http://www.exco.ir/


ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی وانتخاباتی ، پنل کاربری اس ام اس ، پنل ارسال اس ام اس ، تعرفه اس ام اس 90 ریال ، پنل ارسال اس ام اس هدفمند ، ارسال اس ام اس هدفمند ، نرم افزار اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان ، اس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا