این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی مدار الکترونیکی، طراحی و ساخت برد الکترونیکی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

سیستم مانیتورینگ کنترل حجم مخازن

در استان اصفهان اصفهان, | اتوماسیون صنعتی

اندازه¬گیری و کنترل سطح وحجم مواد درون مخازن مایعات شیمیایی، بهداشتی، خوراکی، دارویی، آب و نیز جامدت پودری در صنایع مختلف، احتیاج به سیستمی مطمئن، دقیق و با کاربری آسان دارد. سیستم مانیتورینگ و کنترل حجم مواد درون مخازن ساخته شده توسط شرکت سخت¬افزاری و نرم¬افزاری راه سبز چهلستون (آرسکو) پاسخی بهینه به این نیاز است. این سیستم که شامل ترانسمیتر سطح آلتراسونیک، کنترلر و نرم¬افزار است، نیاز صنایع را جهت مانیتورینگ و کنترل سطح مخازن برطرف می¬سازد. همچنین اتصال ترانسمیترها به کنترلر با استفاده از سامانه GPRS امکان اجرای هر نوع فرایندی را روی مخازن از راه دور فراهم می¬آورد.
سطح سنج و ترانسمیتر آلتراسونیک که بدون تماس با سطح ماده عملیات سطح سنجی را انجام می¬دهد به دلیل داشتن استاندارد بالای IP در رنج وسیعی از مخازن قابل استفاده است. از موارد پر اهمیت در تمامی مخازن، کنترل ورودی و خروجی مخزن در هنگام سرزیر یا خالی شدن آن است که این ترانسیمتر می¬تواند علاوه بر استفاده به عنوان نشان¬دهنده حجم یا سطح، به عنوان کنترل¬کننده حجم مخزن نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین قابلیت اتصال به سامانه GPRS امکان ارسال و دریافت اطلاعات از راه دور را فراهم می¬سازد. این ترانسیمتر دارای گواهی ثبت اختراع به شماره 48322 و تاییدیه بنیاد ملی نخبگان به شماره 15/1108 است.


سطح سنج مخازن ، کنترل حجم مخازن ، آلتراسونیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا