این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کمد بایگانی ریلی تهران 0 تومان

کمد بایگانی ریلی تهران

%0
  • تهران تهران شمال

آرشیو پروژه و فایل

در استان تهران تهران شمال, | آگهی خدمات تایپ و تاکثیر

فرصتى ناب براى برنامه نویسان، توسعه دهندگان و صاحبان وب سایت که قصد راه اندازى شغلى آنلاین دارند!
قابل توجه وب سایتها، شرکت ها و افرادى که در اینترنت به فروش پروژه هاى دانشجویى مشغول هستند و یا قصد راه اندازى کسب و کارى جهت فروش این گونه فایل ها را دارند ما با در اختیار داشتن آرشیوی قوی از فایل های دانشگاهی در رشته هاى هوش مصنوعى، شبکه هاى کامپیوترى، نرم افزار، مدیریت تکنولوژى، رباتیک، گرافیک، مکاترونیک، الکترونیک، برق قدرت، مخابرات، مکانیک، عمران سازه، عمران آب و فاضلاب، عمران زلزله و مهندسى شیمى که به هیچ وجه چنین پروژه هایى را در سراسر اینترنت پیدا نخواهید کرد، اقدام به فروش این پروژه ها به صورت کلى کرده ایم.
در راستای خدمت رسانی و همکاری با ارگان ها و فروشگاه های محترم2 گیگا بایت از محصولات ویژه خود را با مشخصات ذیل عرضه می داریم:

مشخصات محصول :
2 گیگابایت فایل شامل: پایان نامه ، مقالات ، پروژه ها ، طرح های دانشجوی ، کار آموزی و ...
برای تمامی رشته ها
همراه با انواع جزوات و نمونه سوالات و پرسشنامه

خرید مجموعه بزرگ پایان نامه های رشته خودتان هم برای نگارش پایان نامه ، مقاله و…
و هم می تواند به عنوان یک مخزن علمی بزرگ که محتویاتش در اینترنت موجود نیست
و هم تحقیقات علمی مربوط به رشته خودتان ، مورد استفاده قرار گیرد.
قابل توجه این که این پکیج شامل هزاران عنوان تحقیق ، گزارش کارآموزی مقالات دانشجویی ، طرح های توجیهی و …. نیز می باشد. بیش از ۹۰ درصد فایل های موجود در این مجموعه به صورت فایل ورد (doc) و قابل ویرایش به دلخواه میباشد همچنین نمونه فایل ها بصورت رایگان در اینترنت پیدا نمیشود.

خرید مجموعه بزرگ پایان نامه های رشته خودتان هم برای نگارش پایان نامه ، مقاله و… مفید است و هم می تواند به عنوان یک مخزن علمی بزرگ که محتویاتش در اینترنت موجود نیست
برای تحقیقات علمی مربوط به رشته خودتان ، مورد استفاده قرار گیرد.
فروش آرشیو پروژه های برنامه نویسی( متلب، سی پلاس،سی شارپ، NS2، ویژوال و اندروید) که شامل بیش از 200 پروژه آماده جهت استفاده برنامه نویسان محترم و فروشگاه های آنلاین فایل می باشد. برای خرید این پروژه ها به صورت تک تک باید مبلغی معادل یک ملیون هشتصد و چهل هزارتومان پرداخت کنید که ما آن ها با قیمتی بی نظیر برای شما آماده کرده ایم.
در ادمه بیش از 200 پروژه پایان نامه انحصاری، گزارش کارورزی، پروپوزال و مقاله که نود و نه درصد آن ها با فرمت ورد و قابل ویرایش هستند نیز قابل دانلود است. قیمت این پکیج در صورت خرید تک تک بیش از یک ملیون تومان می باشد.
شما برای مشاهده نمونه فایل آرشیو می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید. برای خرید این آرشیو ناب که تا کنون( اردیبهشت ماه سال نود و پنج) در هیج کجا برای فروش قرار نگرفته است و شامل یک و نیم گیگ فایل جهت فروش در فروشگاه های اینترنتی می باشد با ایمیل a.borino88@gmail.com و یا شماره تلفن 09393698199 مکاتبه نمایید. قیمت قروش این آرشیو تا پایان مهرماه نود و پنج فقط و فقط صد و هشتاد و نه هزار تومان می باشد و بعد از تاریخ ذکر شده قیمت آرشیو دویست و نود هزار تومان می باشد. ضممن برای خریدارانی که این آرشیو را خریداری نمایند در خرید ارشیو های بعدی تخفیف 35درصدی لحاظ خواهد شد.


آرشیو فایل ، آرشیو پایان نامه ، آرشیو پروپوزال ، آرشیو پروژه برنامه نویسی متلب ، آرشیو پروژه برنامه نویسی matlab ، آرشیو NS2 ، آرشیو حجمی ، آرشیو تحقیق ، آرشیو کارورزی ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا