این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

سوییپر - دستگاه جاروی محوطه - جاروب صنعتی

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات صنعتی

شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه دهنده انواع دستگاه های مکانیزاسیون نظافت از برنده های معتبر جهانی نظیر karcher آلمان ، CB AMETEK هنگ کنگ-امریکا ، pulitecno ایتالیا ، capitani ایتالیا و...

دستگاه سوییپر (جاروی محوطه ای) که برای محوطه هایی مانند: تمیز کردن پیاده روها، فضای پارک ها، فضای کارخانجات و محیطهایی که دارای فضای باز هستند، استفاده می شود. همچنین این دستگاه می تواند در شهرداری ها برای جمع آموری زباله و گرد و خاک استفاده شود.
مشخصات کلی دستگاه :
این دستگاه سوییپر یکی از مدل های سرنشین دار صنعتی کمپانی CB-Ametek هنگ کنگ و آمریکا میباشد که دارای مخزن 80 لیتری زباله و دارای سه برس برای برداشتن زباله از روی زمین می باشد.برس مرکزی و دو برس کناری این دستگاه به همراه شاسی قدرتمند فولادی خود قابلیت نظافت 5800 متر مربع در ساعت را دارا می باشد.
ویژگی های دستگاه :
1.شاسی دستگاه ساخته شده از فولاد می باشد که باعث عدم آسیب رسیدن این دستگاه در کار در محیط های باز و ناهموار گردد.
2.دور برس میانی و اصلی این دستگاه 3000 دور در دقیقه میباشد که باعث میشود هر زباله های که در راه دستگاه باشد با قدرت بسیار به داخل مخزن دستگاه پرتاب شود.
3.این دستگاه قابلیت نظافت 5800 متر مربع در ساعت را دارد که با توجه به 4 باطری 6 ولت قابلیت کار مداوم تا 4 ساعت بعد از هر بار شارژ را دارد.
4.دستگاه دارای چراغ روشنایی در شب میباشد که برای نظافت در محیط های کم نور و یا محیط های باز در شب بسیار مناسب است.
5.در ساخت این دستگاه از کمترین بورد الکترونیکی و سیستم های الکترونیکی استفاده شده است که باعث حداقل هزینه های تعمیر و نگهداری شده است.
6.چراغ هشدار برای دنده حرکت دنده عقب را برای حداکثر ایمنی در محیط های صنعتی به همراه دستگاه میباشد.
7.بورد الکترونیکی دستگاه با پوشش صد آب در زیر آن عایق شده است که در حین برخورد آب و یا هر نوع مایعی آسیبی به آن نرسد.
8.موتور وکیوم دستگاه ساخت کمپانی Ametek آمریکا میباشد که دارای 1 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

تمامی محصولات ارائه شده در شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد و این شرکت دارای بخش فنی - مهندسی مجهز و مجزایی برای ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این محصولات و سایر محصولات مشابه می توانید با شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز تماس حاصل فرمایید و یا به سایت شرکت مراجعه کنید.

شرکت تولیدی بازگانی پیشتاز
شماره تماس : 02166572450 الی 52
شماره تماس همراه : 09125092388
آدرس : خیابان فرصت شیرازی ، بعد از تقاطع دکتر قریب پلاک 83 ، واحد 3B
لینک مستقیم : www.pishtaz.info


سوییپر ، سوییپر صنعتی ، دستگاه سوییپر ، جارو محوطه ، جاروی محوطه ، جاروب ، دستگاه جاروب ، جاروب محوطه ، جاروی شهری ، دستگاه جاروی شهری ، سوییپر دستی ، سوییپر شهری ، جاروی خیابانی ، سوییپر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا